Friday, April 22, 2011

Lucruri care m-au facut sa zambesc

Ieri. Si de care imi amintesc azi, to double the effect.

1. la megaimage o mamica funky isi cara baietelul de vreo 2-3 ani in cosul de cumparaturi. Si vorbea cu el. Eu eram cu nasul in raftul cu ciocolata, cautand una care sa-mi faca cu ochiul, ca de cand cu tristetea nici ciocolata nu mai e ce-a fost pentru papilele-mi. Doamna parea a vorbi singura pana mi-am coborat eu ochii. Am bufnit in ras amandoua, pustiul si-a acoperit ochii, incercand sa devina invizibil. Eu am intrebat de la ce raion l-a luat :) ;
2. ca m-am imbracat "copacel", verde cu rosu cu maro. Ce, n-am culori?, pai zau asa...;
3. niste frunze mici-mici intr-un copac;
4. Ioana, ca a cumparat vreo trei kilograme de carti, daruri de la Iepuras pentru fetite :) ;
5. cand m-am gandit la un fost coleg multinational, un om exceptional, care se uita doar la partea buna a fiecarui om si se face ca nici nu observa micile scapari, meschinarii, slabiciuni.

Cam atatea au fost. Recolta slaba, stiu, tristetea e de vina. O combat chiar prin aceasta enumerare.

2 comments:

Ioana_du said...

Hihi ;))

DOAR trei kg erau??? Pe scurtul drum de la metrou pana acasa mi s-au parut vreo zece ...

Si ai uitat sa mentionezi rochitele si fustitele alea de la magazinasul pe care l-am vizitat :P Eu inca suspin pofticios dupa rochita aia rosie cu buline ...... :D

Danonino said...

Si nu le-ai cantarit? :P Rochitele nu m-au facut sa zambesc insa mi-a placut mult sa ti le arat tie :)