Friday, March 11, 2011

Pentru ce-am mai multumit in ultima vreme

  • pe primul loc cu aplauze, minunari, gura cascata de uimire si admiratieeeee... bebelusii! Minunate fiinte, mici si roz, cu unghii, degete, nasuc de jucarie, zeci de expresii pe minut, par fin, limba pe dinafara si toate cele.
  • lalele facute din hartie si apoi pictate cu acuarele pe masa din bucatarie, la micul dejun. Intr-o zi cu soare.
  • stilourile... ah, stilourile!
  • batonul cu lapte de la megaimage.
  • inimioarele din agrafe de hartie. Verzi, agrafele.
  • bananele bine coapte. Si bine multe (i-am cerut scuze glicemiei in prealabil...).
  • azi-maine Niciul imi va face placerea unei inchizitii printre hainele dumisale personale. L-a terminat de citit pe domnul Karim Rashid. Ohboyohboyohboy, ador sa indemn la aruncat lucruri, de orice fel ar fi ele! Sa se faca spatiu!!
  • indicatoarele auto, mai ales de cand stiu ce vor sa glasuiasca, mi se par frumoase. Pe strada ma comport sperietor de asemanator cu acum multi ani, cand invatasem sa citesc si umblam strigand cat mai tare, spre rusinea (probabil) parintilor: lapte-carne-lotoprono-tutungerie-frizerie-restaurant-alimentara.
  • linistea de dupa ce am aranjat un haos de fotografii dintr-o anumita perioada intr-un album ordonat, cu poveste cu inceput si sfarsit. Unele lucruri continua, din altele doar invatam si ramanem cu fotografii.
  • germenii de broccoli. A-do-ra-bili. Se pare ca sunt si uber-extra sanatosi. Se pot manca si de drag. Tant mieux.
  • Niciul pastreaza sms-uri din pleistocen si chiar mai vechi de-atat. Imi citeste din cand in cand. I used to be so funny in writing :)

No comments: