Saturday, March 12, 2011

Ce mai invata Rica

Cand eram mica, tare imi mai doream trei lucruri: sa am un frate mai mare, sa ma fi chemat Roxana si sa fiu si eu, una din doua, fie raraita fie sasaita. Cand am crescut am aflat ca nu se putea ioc frate mai mare decat mine (nu-mi explicase nimeni!), nu mi-a mai placut Roxana si am observat ca sunt oameni binecuvantati cu ambele "defecte" (or so they say, mie mi se par trasaturi adorabile :) ) de vorbire deodata.

Ca sa vezi cum se leaga lucrurile, azi ma duc la un workshop organizat de Fundatia Calea Victoriei, "Atelier de dictie si vorbire" pre numele lui. Daca mi s-ar fi indeplinit dorinta cu "rhhh" si mici picaturi de saliva as fi fost vedeta atelierului :P I guess. Asa, ma duc doar de fite, pentru ca mi-am propus eu sa nu ma mai puna nimeni sa repet ce-am spus, oricat de incet as vorbi. Tare ma scoate din sarite sa repet. To whom it may concern. In plus, mi-am notat pe servetelul cu dorinte pentru 2011 ca vreau sa vorbesc mai potolit. La telefon, mama ne confunda pe mine si pe Niciul, iar stimabila domnisoara are cu patru ani in minus, dezavantaj eu.

Si cum eu nu joc tenis...

PS: "la tamplar in tamplarie/ s-a-ntamplat o intamplare/ un tamplar, din intamplare/ s-a lovit la tampla tare".
PPS: si daca as fi fost raraita, nu m-as fi lasat corectata nici de-a naibii, na!

5 comments:

Miha said...

Ca mineeee :) Deci de-aia iti place tie de mine :) Eu imi uram pana acum ceva vreme adorabilele defecte de vorbire. Acum, dupa vreo 30 de ani, m-am obisnuit. Nici nu mai sesisez...

Miha said...

PS: pe-aia cu sasii si sacii o stii?

florin said...

un martisor pentru rrrrrrrrrrr si ssss-uri feminine...........

Gia said...

am facut si eu 1 lectie de dictie :D
brrrr dar imi place rrr-ul meu :) nu pot sa ma fac DJ la radio dar pot sa cant rrrock! :) http://www.youtube.com/watch?v=15pId3-FHtA

Danonino said...

@Miha, da ma, normal ca o stiu pe aia cu sasii si sacii, chiar o pot spune repede, de sase ori. Spre deosebire de altii ;)

@Florin: multumesc :) O sa te sun cat de curand :) Asa, sa vad ce mai faci.

@Gia: si mie imi place rrr-ul tau. Cine are nevoie sa se faca dj la radio care nu stie ce-i aia special??!