Thursday, February 17, 2011

Am incredere

De doua ori pe zi, cu 45 de minute inainte de masa, inghit nici mai mult nici mai putin decat 4 mililitri dintr-o substanta interesanta, cu gust dulceag-alcoolic-proaspat. Inghit picaturile cu sfintentie si imi amintesc de privirea patrunzatoare a domnului doctor homeopat.

Credeam ca poate se uita si el la oameni fix, ca un sfinx, cum mi s-a spus si mie de nenumarate ori. Nu. Se uita pentru ca este, pe langa multe altele, iridiolog. Adica pune diagnostice si vede lucruri in irisul ochilor pacientilor. El se uita cu un scop, nu doar cu profunda curiozitate de a vedea sufletul interlocutorului.

E mare lucru increderea. Si credinta, in orice. Mai ales intr-un om. La baza ei sta construirea unei relatii cu omul respectiv. Ma tem ca nimic, nicio tehnica, nicio smecherie si nici macar o tona de autoritate nu va putea inlocui vreodata relatia dintre un om si alt om.

Si ma duc sa-mi iau picaturile, nici macar nu stiu ce substanta contin, pentru ca am incredere.

No comments: