Wednesday, January 26, 2011

O sa-mi lipseasca, partea intai

Se spune ca "partir c'est mourir un peu". Confirm.

O sa-mi lipseasca/o sa-mi fie dor de:

  • discutiile fulger si semi-fulger cu Ioana, alinturile ei si rochitele ei dragalase;
  • sa ma intalnesc cu Lili mereu la baie, cand ne spalam pe maini si sa vorbim despre British Council :);
  • chiar si sa ofer explicatii pentru tot ce bag in gura, atunci cand e mai multa lume in cafeterie. E vina mea, ca mananc numai lucruri ciudate :);
  • sa fac listele cu zile de nastere si apoi sa-mi sun colegii si sa-i felicit;
  • sa trimit mailuri corporatiste mai umane, ca de la om la alt om;
  • sa imi intreb colegii-parinti ce mai fac copiii lor si apoi sa ascult cu mult-mult drag povestile lor interminabile;
  • sa-mi fac to-do lists cu mai multe culori, de cu seara pentru a doua zi;
  • sa prind mereu documentele cu agrafe de birou in culori complementare;
  • sa primesc si sa ofer mici cadouri comestibile :);
  • sa joc fazan pe mail cu Ioana (shhh, secret, sa nu afle stimabilii manageri respectivi :)) );
  • sa cunosc cel putin doi oameni noi pe luna, la Induction;
  • sa ma bucur de energia si autenticitatea oamenilor din Vanzari;
  • sa invat tips&tricks de comportament corporatist pe care sa nu reusesc, de proasta, sa le pun in aplicare. Da' stiu toata teoria!
  • sa aud, macar o data la doua zile, un hohot de ras cu pofta, din tot sufletul, din biroul alaturat. Stimabilul manager. Rade omul asta cu o pofta... Zambesc larg invariabil.
  • sa traduc din limbaj de lemn in limbaj de om;
  • sa ma minunez ce destept e Excel-ul si cum stie el sa faca toate minunatiile;
  • Michelle si trilurile ei in timp ce spala vasele :) ;
  • cat de mult poate vorbi Adela. Sper ca am prins si eu cate ceva.
  • sa-mi spuna Anca "saluti!". Tare dragut mi se pare.
  • Cami si cu Silviu, si impreuna si separat.
  • Stefan, asa sfatos si atoatestiutor.
  • sa urc cu liftul D si sa mi se para ca din acest simplu motiv voi avea cea mai grozava zi.

4 comments:

Ioana_du said...

Stii, m-am gandit!

M-am gandit sa vii in continuare la birou. Nu ca sa actually muncesti, da' ca sa fii acolo. Eu o sa-mi umplu paharul cu apa numai de la cafeterie, asa ca o sa trec des prin zona. Ca mi se va face sete, stii, ca vine vara!

Ce zici? >:D<

RCA Ieftin said...

Bafta in continuare, oriunde ati merge mai departe!

Danonino said...

@Ioana: Ma indoiesc ca as putea, dar ar fi dragut :) Sa fiu un fel de muza :) Tie ti-as face masaj cand e inchidere de luna. Si de perioada.

@RCA: sunteti adorabil si inspirat pentru o polita auto :) Multumesc mult.

Miha said...

Offf, pui...