Tuesday, January 18, 2011

Nu-mi place

  • sa car pungi, plase, cumparaturi de orice fel. As prefera sa le fac sa leviteze la un metru inaintea mea. Sau sa le care altcineva.
  • sa cer explicatii. Atata te-au dus capul si sufletul, atata ai facut. You deal with your half, I'll deal with mine.
  • cand se fac reparatii in casa. All the noise and the mess and the instalatori... .
  • sa vorbesc la telefon, in ultima vreme.
  • sa spal vase.
  • sa plang. De furie, de neintelegere, de tristete, de niciun fel.
  • deloc de doamnele blonde cu parul nespalat. Se vede mai urat decat pe orice alta culoare de par. Bine ca te vopsesti si nu te speli...
  • sa ma duc la atatia doctori cati am vizitat in ultima vreme. Desi am dat si de doi medici care sigur sunt la ultima reincarnare inainte de a deveni angels of some sort.
  • gandul ca nu-i voi mai vedea de acum incolo, cinci zile pe saptamana, pe niste oameni dragi. Asta deloc-deloc nu-mi place :(( .

Si pentru ca nu cer explicatii, ma tratez cu paleative: ecler cu cafea, lenjerie de culoarea pielii si carti. Din niciuna dintre categorii nu am nevoie de chiar atatea exemplare cate folosesc la... tratament. De la exces de ecler nu o sa mai incap in lenjeria de culoarea pielii. Bine macar ca o sa am ce sa citesc. No matter what.

2 comments:

Alina said...

Buna,

La multi ani!!! De ce nu o sa ii mai vezi pe oamenii aia dragi cinci zile pe saptamana? ti ai dat demisia?

Danonino said...

La multi ani Alina :) Povestim...