Thursday, December 23, 2010

Matematica urarilor de bine

Daca s-ar aduna, plus cu plus cu plus cu plus toate urarile pe care le primim in zilele speciale (de exemplu de Craciun, na!) am fi o planeta intreaga de oameni foarte fericiti, lipsiti de cearcane si fresh ca frunzele de andive, sanatosi tun, plini de daruri si de oameni dragi si mai linistiti ca o hoarda portocalie de calugari tibetani care leviteaza. Si foarte-foarte-foarte iubiti, ceea ce, in unele subpuncte, contravine aspectului fresh si lipsit de cearcane :P

Eu de exemplu tot primesc de doi ani, pentru ziua mea de nastere, multe urari de sanatate. Care sanatate a cam dat cu virgula lately. Unde s-au risipit urarile? De ce nu le-am prins intr-un recipient mare, sa stea acolo si sa-mi fie de folos cand e cazul?

Unde se duc urarile si efectele lor, cand se duc de la noi, destinatarii lor? Oare e posibil sa primim urari cu minus, care scad totalul final?

Tu sa nu-ti risipesti urarile de sanatate imbuibandu-te cu prea multe sarmalute, cozonaci si prajituri. Sa te bucuri cat poti si sa tii bine deschisi si deschise ochii, urechile si bratele pentru tot ce o sa-ti fie frumos zilele astea. Da?

2 comments:

Miha said...

Eu asa am de gand sa fac draga mea :)

Tasre ideea cu urarile cu minus, altfel nu se explica cum de nu se indeplinesc atatea lucruri bune.

Doar ca e si vina cui sta si asculta toate falsitatile. Pretul pe care il platim ca sa trecem drept oameni civilizati, cum zicea dragutul de Freud...

Danonino said...

Haha, da, si eu aveam in mintea vorba lui Freud cu piatra, injuratura si civilizatia.

Doar ca de cele mai multe ori ceilalti ne sunt doar oglinzi :) Stuff to think about :)