Monday, November 15, 2010

Oda mie, cu aroma de cocos

Azi vreau sa spun doar ca ma bucur. Mi se aseaza toate cum trebuie, adica asa cum pot eu sa le duc. Ajung la timp peste tot, urc cu liftul care trebuie (liftul magic D, cand urc cu el am numai zile adorabile si gustoase, care as vrea sa se scurga mai greu sau macar sa se mai intoarca la mine), primesc niste zambete din tot sufletul, oamenii care imi plac tot vin pe langa mine iar nesuferitii (ala unul/a singur/a) stau departe.

Si miros a cocos si am facut la poze minunate zilele asteaaaaaa... Si multe lucruri bune.

Iar maine... sunt programata la a really exquisite hug. Can't wait :)

2 comments:

Gia said...

la ce esti programata maine? :) :)

Danonino said...

La o imbratisare :) Am primit doua chiar. Am o colega pe care o vad rar si pe care o banuiesc ca a studiat la Universitatea Secreta a Imbratisatorilor, de unde a absolvit Magna Cum Laudae, altfel nu-mi explic de unde e asa priceputa la imbratisat.