Friday, December 10, 2010

Dor de fulgi mari si desi

Nu mi se pare deloc surprinzator ca oamenii ajung sa faca sex in masina, contorsionandu-se comic intr-un spatiu atat putin generos si riscand sa chicoteasca si sa fie intelesi gresit :) . Intre cele doua scaune din fata se poate crea atat de multa intimitate incat vrem sa profitam de magia pe care aproape ca poti pune degetul.

Am vazut azi, de la inaltimea autobuzului cum el avea in palma schimbatorul de viteze. Intuiesc ca schimba viteza :) Ea si-a facut palma caus si a acoperit mana lui. Se misca asa invaluitor ca sigur lui i s-au schimbat ceva viteze cardiace si probabil mai mult de-atat. Apoi autobuzul a fost mai iute de roti decat peugeotul verzui.

La randul meu am iertat ceva ce mi se paruse imposibil sa iert pana atunci, in magia intimitatii create intre cele doua scaune. Altadata mi-am povestit o bucatica din viata si am ascultat niste confesiuni, intr-un intuneric cu luminite de la intrarea in Bucuresti.

Am fredonat cu gura pana la urechi muzici frantuzesti si pe doamna Ella, am urmarit curioasa ce piese alegea sa repete partenerul de drum. Am facut poze din profil, am mangaiat degete, am desfacut capace de sticle de apa, am indesat ursuleti din jeleu si migdale in gura unei stimate si dragi soferite... Am adunat floarea-soarelui si gandacei, frunze, ghinde.

Insa cea mai draga amintire invaluita in acea magie a intimitatii care se poate crea intre doi oameni intr-o masina o am de acum cinci ani, cam pe vremea asta. Incepuse sa ninga brusc de tot si ningea tare si des, ca in povesti. In Bucuresti traficul se blocase si se circula incet-incet, ca in povesti :)

Eram in scaunul din dreapta al unui Spark. Inauntru era cald, aromat si intuneric. Dupa o zi grea, rasuflasem usurata si ma aruncasem in scaunul confortabil. Tot drumul am ascultat o singura piesa, intr-o repetitie delicios de obsesiva.



Unchained Melody, in decor de fulgi mari si pe fundalul ritmului lenes de stergatoare.

Asta imi vine in minte daca as vrea sa imi imaginez liniste, pace si o stare de beatitudine linistita, cand nu iti mai trebuie nimic pentru ca ai totul. O singura data a mai nins ca atunci. Dar o sa mai ninga, iarna is still young :)

3 comments:

Niste fani :) said...

Mi-era dor de astfel de postari de-ale tale.

Sa ne mai scrii, semnat niste fani :)

Gia said...

tu de cand scrii despre cum se face sex in masina, pe scaunele din fata? :D :*

Danonino said...

Multumesc bai Niste Fanilor :P Eu stiu daca o sa-mi mai iasa sa scriu asa? Sa speram :)

Georgiana, ai citit ce-ai vrut tu din ce-am scris eu :)