Sunday, September 12, 2010

The shame :)

Se pare ca sunt intr-o perioada foarte muzicala. Abia ieri am descoperit cat de dirty poate fi Dinah Washington. Ascult cd-ul asta din mai si eu abia acum m-am prins de all of the innuendos. Daca gasesc piesa pe youtube, poate o postez, daca intre timp mi se va parea o idee buna. Ca acum nu mi se pare.

Pana una-alta, asta e my favourite running tune in ultima vreme. M-am inrosit ca un rac, desi eram singura, cand am ascultat versurile cu atentie si mi-am dat seama ca am facut o pasiune pentru un cantec despre o stripteuza :)



Murakami alearga pe Beatles si Eric Clapton iar eu pe cantecel lame despre cat de sexi e o stripteuza alunecand pe un stalp din ala... (pentru a-mi salva restul de demnitate, tin sa precizez ca alerg si pe Bob Marley si pe Morcheeba si pe Led Zepp)

No comments: