Friday, September 10, 2010

Ne-nemultumirea oamenilor verzi cu antene

"Wherever you go, there you are"

Pentru ca nemultumitii ma fac sa ma simt inconfortabil. Nu ei ma fac, eu ma simt inconfortabil in preajma lor. E prea cald, e prea vara, prea multa transpiratie, prea vine toamna, prea e frig, ce iarna oribila, prea nu se mai termina, prea scump, prea ieftin, prea desteapta, prea cu fundul mare sau prea cu el lasat, prea slaba, prea fara studii superioare, prea munceste mult, prea nu are ocupatii tipic masculine, prea tacut, prea vorbaret, prea multe facultati, prea nu e pus fix cum l-am lasat eu, prea nu faci cum ti-am spus, prea lipsa de respect, prea superficiala, prea filozofia din miezul zilei.

Ma simt nelalocul meu cu atata nemultumire. Ma simt ca un copil de cinci ani doar pentru ca nu sunt suficient de nemultumita, suficient de critica, suficient de cinica si suficient de mizantropa. Doar pentru ca nu-mi pute tot, doar pentru ca nu gasesc ca majoritatea oamenilor sunt niste idioti. Doar pentru ca nu am usi batante la depresie, sa ma aflu intr-un continuu du-te-vino.

Cateodata mi-e greu sa inteleg care e rolul meu in aceasta societate in mare parte nemultumita si mi-e greu sa inteleg de ce imi plac toate anotimpurile, cu tot ce au de oferit, de ce imi plac mai toti oamenii si de ce, pentru numele lui Dumnezeu!, gasesc eu ceva de placut si de invatat in orice lucru mic sau mare.

In august mi-a trantit-o un domn, fix la masa, de mi-a stat rucola in gat: "Must feel lonely sometimes to be like you." Mi-au inghetat toate maruntaiele, pe loc. Da!, as fi spus eu cu rucola intre dinti, daca aveam mai mult curaj. Da, sunt o ciudata nelalocul ei.

Cateodata, de exemplu azi, asa ma simt. As putea fi si verde cu antene. Mi-ar sta bine, verde se pupa tare bine cu albastru, ultima mea pasiune colorata.

1 comment:

Gloria said...

Se pupa tare bine si pe la mine. Si in functie de verde ar trebui sa incerci sa-l combini cu mov ;) o delicatesa

Dragut post, asa rabufnitor cum este.

Mare dreptate ai. Nici nu ne dam seama cat suntem de nemultumiti si cat de rar ne place ceva.

Cu vremea, recunosc...de ea mi-s si eu cea mai nemultumita si din pacate verbalizez nemultumirile. Dar totusi daca este soare, parca suport orice anotimp...

Trebuia sa-i zici si tu doua la nenea ala, cum ca nici el nu-i tare sanatos sa se ia de o fata singura la masa