Tuesday, September 21, 2010

Daruri

Ieri am primit un dar: un suflet deschis in fata mea. Azi am primit un dar si mai frumos: un suflet timid care a tot impins usa cu piciorul, pana a facut o deschidere larga, ca sa intru daca vreau.

E asa minunat... ce bine ca nu exista vorbe pentru asta, ca ar ciufuli de tot corola de minuni. Pacatele mele, pe mine m-a luat gura pe dinainte si am spus "multumesc". De parca mi-ar fi fost facuta o favoare. Favorurilor si cadourilor le spui multumesc. Darurilor nu. Darurilor le zambesti cu gura pana la urechi si le pui raze de suflet in privire si speri sa se vada :)

Si-am mai primit un morcov. Like a real morcov. A fost bun. Ca un morcov, deh. Ador sa primesc de mancare. Niciu' are o teorie cum ca doar cei carora le pasa mult de tine iti aduc de mancare. Ador si teoria ei.

Astept cu deosebita rabdare ziua de maine. Si pe restul de dupa ea. Sa nu se inghesuie, le transmit. Cred in free love :P

No comments: