Sunday, September 26, 2010

Axioma mica-mica

Oamenii care inteleg lucrurile mici pot intelege si lucrurile mari insa oamenii care inteleg lucrurile mari nu pot intelege lucrurile mici. Ba chiar le refuza si le privesc de sus. Oare cum e o viata facuta din cadre mari si fara detalii? Ce e cert e ca are mult spatiu.

Urasc sa fiu agent provocateur al anxietatilor si fricilor de abandon, mai ales ca anxietati am si eu un buchet destul de colorat. Doar ca am nevoie de spatiu si mi-e greu sa mi-l fac pentru ca eu sunt unul dintre oamenii care inteleg prea bine lucrurile mici. Daca as intelege doar lucrurile mari mi-ar fi mai usor sa am spatiu. Mi-ar placea mai mult spatiu. Daca nu ar insemna sa uit de toate lucrurile mici care sunt eu si care sunt, de fapt, vocatia mea.

Pana la urma toti avem de ales intre a ne indrepta cat mai rotunzi spre totalitatea noastra sau cu spatii lipsa ca sens dar pline cu frustrare spre idealuri mai mari care nu ne apartin.

Zoom in sau zoom out? Si eu care ma juram ca nu-mi plac fotografiile macro...

No comments: