Tuesday, August 24, 2010

Scorpions si Coyotul

"Sunt" la o leapsa de ceva vreme. Asa mi-a spus Gia: "eeesti!" si si-a migdalat ochii la mine, doar ca eu abia acum scriu despre asta.

"Ce melodii rock trezesc coyotul din tine?" Eu, sa nu-mi fie cu banat, sunt "noi". Si noi suntem cinci, cam inghesuiala intr-un singur omulet, coyot ne mai trebuia, sa ne sfasie :) Salva domnului ca nu am coyot :) Am insa melodii rock si multe amintiri ametitor de frumoase dintr-o perioada in care faceam multe lucruri pentru prima oara. Unele se pot povesti si altele nu. De-aia nici nu o sa le povestesc, nici pe unele nici pe altele.

Scorpions, You&I
"I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this". O camera mare-mare la etajul unu din Leu, caminul A. O vara plina cu plimbari nocturne si lungi, cu cumparaturi impreuna de la piata (inca mi se par adorabile cumparaturile "impreuna"), cu un inel sub o perna (doar ca l-am gasit prea devreme si I freaked out big time! aveam 20 de ani, era way too early, nu? way too early sa imi dau seama ca existau si raspunsuri alternative, si date mult mai tarzii)




Are You the One, tot Scorpions :)



"Suddenly out of nowhere
She came into my life

Like we know each other
For quite a while"
Exact asa ne intalniseram eu cu domnul (acelasi de mai sus). Out of nowhere.

Si tot impreuna am fost la concertul Scorpions din 13 (13!, for god's sake!) decembrie 2004. Si am stat in primul rand. Desi nu am stat deloc.

Na, ca mi-am facut o lista uriasa de Scorpions in player si m-am pus pe ascultat chiar acum. De dor coyot-ish :P

PS: Coyotul e un radio rock online
PPS: leapsa merge la Ioana, sa vezi acolo muzici rock!!

3 comments:

Ioana_du said...

Stai asa, stai numai sa revina sus numita Ioana din vacanta! Ca acum e la sora-sa si posteaza greu pe bloguri. Dar partea buna e ca Ioana (sau sa ii zic Ioanele? ) are (au?! ) timp sa se gandeasca la povesti ....

Danonino said...

O asteptam pe numita Ioana, chiar cu drag o asteptam. Banuim ca o vom revedea maine, ain't it so? :)

Graham said...

Hello!Very good blog!
We can send people from oficial blog of Scorpions Fanclub
http://scorpions-fanclub.blogspot.com/
to your blog ?
Leave your link on this blog !!!