Monday, August 23, 2010

Bulinute de reintoarcere

De fiecare data cand imi fac o notita mentala pe care vreau sa nu uit sa o scriu pe blog ma intreb daca am ajuns cumva dependenta. Apoi imi amintesc ca eu sunt genul care scrie jurnale si umple carnetele mici si rosii cu notite de stari si situatii. Nu, doar am mutat totul online :)

In ultimele zile mi-au placut si m-am bucurat de multe, multe lucruri:

  • Autan pentru tantari miroase a bomboane. Ce idioti tantarii astia, sa fuga de bomboane! Si eu fug, doar ca in directia bomboanelor;
  • semeseurile schimbate cu Niciu' si cu Ioana; ador semeseurile si nici autoarele nu-mi sunt indiferente :) ;
  • vineri seara mi-a mirosit a toamna;
  • copiii din ziua de azi sunt fabulosi si exceptionali. Stiu si fac atatea lucruri, sunt atat de dezinvolti si atat de hotarati! Dazzling :P
  • de cand cu varsta, incepe sa ma bucure surprinzator de mult cand sunt avertizata ca nu pot cumpara berea decat daca arat un buletin si ca pentru alte chestii trebuie sa am 21 de ani. Lovely! Stiam eu ca o sa vina o vreme in care o sa-mi placa acest mic detaliu al chipului pe care l-am primit intru folosinta;
  • sucuri colorate si sanatoase, plus vorbe, pe banci;
  • unele locuri in care esti mai aproape de stele si de minuni;
  • doamnele care fac schimb de retete pe strada, cu un aer de confidenta si de secrete soptite. Cea mai gustoasa salata de vinete si cea mai verde si mandra fasole verde, toata iarna;
  • am vazut din mersul masinii trei franghii paralele pe care stateau intinse la soare multe, multe cearsafuri albe. Infoiate de vant si stralucitoare de soare, ma si imaginam ascunzandu-ma printre ele si simtindu-le racoreala pe nas, pe obraji, pe degete si pe umeri. Ca o zapada in luna august;
  • (I think I *blush-blush* like a boy...) (iar partea rautacioasa din mine se tine cu mana de burta si rade, cica era si cazul, dupa trei ani y pico);
  • piersicile care rad la mine cu nerusinare. They want war :) ;
  • urmele festinului cu nuci noi de pe degetele si unghiile mele. Ma reintorc la zilele in care incepeam scoala tot cu degete patate. Doamna Coman zambea pe sub mustata cand ne verifica unghile, cred ca de colegii mei de la corporatie va trebui sa ma ascund daca nici in seara asta nu reusesc sa ma curat;
  • si m-am mai bucurat de viata asta, ca e de-a dreptul si stangul minunata. Atat de minunata ca mi-as face un tricou pe care sa scrie asta si m-as imbraca doar in el si m-as plimba peste tot, ca sa isi reaminteasca toata lumea!
  • am o lista cu filme bune, de la un pasionat. Lupt contra acelei parti din mine care adoooora sa se hlizeasca la comedii proaste si cliseistice. Si care de curand a descoperit si serialele. Ma rog, nu lupt. Ofer alternative :)

3 comments:

Maria said...

Uhuuu, iti dai seama ca toti am tinut minte o singura bulinuta, aia in care you FINALLY like a boy :))

Tot Maria... said...

AAAAAA, va trebui sa spui si care boy! Nu se poate fara. Nu te credem. Macar detalii pretioase gen cum il cheama-cati ani are-cat citeste-daca e Aries-si daca are plenty of facial hair :)

Danonino said...

Nu spun nimic. Decat ca nu e boy, ma alintam si eu :) E man :P