Sunday, January 17, 2010

De la servetelul cu dorinte la realitate


Eu am un obicei care imi e tare drag: pe 31 decembrie, dupa ceva saptamani de gandit si planuit, imi scriu pe un servetel frumos-frumos toate dorintele mele pe anul care urmeaza, grupate ordonat, pe categorii.

In primul an am inchis servetelul plin de dorinte intr-un plic pe care l-am deschis abia in ultima zi a anului. In anul urmator imi amintesc ca am fost ceva mai curioasa si l-am deschis de ziua mea. Apoi nu l-am mai inchis deloc. L-am pastrat in agenda si imi reciteam destul de des dorintele. Nici nu mai asteptam finalul de an sa bifez. Bifam pe parcurs dorintele pe care le implinisem deja.

Abia astept anul in care sa bifez tot, absolut tot :) In ritmul asta, banuiesc ca va veni destul de repede. Am observat eu ca daca imi tot deschid servetelul cu dorinte si il citesc si rascitesc ajung sa am mai multe bife, semn ca mi-am indeplinit mai multe din dorintele anului respectiv.

Asta se cheama ca prin repetare si reamintire imi asum un angajament fata de mine. Avand des lista cu dorinte in fata ochilor mi se intampla sa ma imaginez la sfarsit de an, avand toate acele lucruri, toate acele calitati, toti acei oameni langa mine, toate acele amintiri. Si e bineee :)

Pe 26 ianuarie, in seria de intalniri Pasi Pentru Schimbare e vorba exact despre cum sa faci tot ce tine de tine pentru ca dorintele tale sa devina realitate. Intalnirea se cheama "2010-un an de Viata Rotunda" si e, asa cum te-ai obisnuit, tot de la 6 seara, tot vis-a-vis de Cismigiu, langa Facultatea de Sociologie. Gasesti mai multe detalii pe site-ul Ralucai Mohanu, aici.

Da-mi un mail ca sa te inscrii, la daniela.elena.david[at]gmail.com. Uita-te si pe oferta speciala, daca te inscrii la toate intalnirile din acest trimestru ai un discount!


* am luat fotografia de aici.

No comments: