Wednesday, January 27, 2010

Afterglow

Anul asta a inceput fascinant de frumos pentru mine. Nu pentru ca s-ar fi intamplat ceva grozav ci pentru ca am avut o stare speciala. De regasire. De claritate. De intelepciune. De pace si cumva de zen. Ca si cum as fi inteles dintr-o data tot ce trebuie si tot ce conteaza. Mi-ar placea sa scriu candva mai mult despre asta, despre cum e si cum te simti cand esti asa de... aliniat si la un loc cu tot ce esti :)

Mi se pare, in starea asta a mea, ca gasesc si primesc multe semne. De o saptamana intreaga imi umbla printre urechi o melodie care pentru mine inseamna multa pace, soare caldut si o stare de fericire din aceea rotunda, careia nu ii mai trebuie nimic. Afterglow de la INXS.



Pentru cateva secunde vad cateodata mici filmulete cu mine cu un zambet laaarg atarnat de urechi si stand pe bancuta mea de undeva, dintr-o piata. Mergand cu mainile in buzunare si cu starea aia in care parca ai fluiera (desi sunt incapabila sa fluier si sa invat sa fluier :) ) un cantecel vesel, undeva, trecand pe sub o poarta. De pe o strada, poarta. Venind dintr-o zona unde e o casa cu etaj, multe geamuri si obloane albastre, cu un decupaj cu inimioare in partea de sus. Am dezvoltat un adevarat crush pentru casa asta :)

Iar in metrou, pe strada, cateodata la birou sau aiurea aud franturi de conversatii despre un oras. Azi m-au intrebat doi omuleti cand ma mai duc si eu pe-acolo. Mintea mea hai-hui zice ca pretty soon.

Ma intreb daca ma vad pe mine sau e un suflet care seamana cu al meu si e foarte fericit/a. Sau va fi. Sau a fost.

De fapt, acum scriind imi dau seama ca se leaga de intrebarea mea majora de anul asta. Toate lucrurile au un sens sau exista lucruri fara sens? Noi punem sens in ele? Si atunci de ce unii oameni pun sens in orice iar altii in nimic? De ce unii vad/primesc/cauta semne care devin realitati iar altii ignora orice demers similar de investire cu sens, fie acesta si a posteriori?

2 comments:

Anonymous said...

si totusi...

citind postarea asta mi-a venit in minte o replica din "Cel mai iubit dintre pamanteni"
"Ce dracu, ma Petrini, ma tu esti un intelectual, ma sau te pretinzi un intelectual"

Bukowski

Danonino said...

Hahaha! Interesanta replica, mai ales in contextul postarii mele de un empirism strigator la cer :)

(Bun venit, nu?)