Monday, December 7, 2009

Orientare cu bulinute si fundite

Categoric, doi omuleti orientaristi (care se indeletnicesc cu o simpatica activitate, orientarea sportiva, in engleza orienteering) pot avea cele mai minunate intalniri si oferiri/primiri de cadouri.

In timp ce goneam spre punctul de finish la prima mea experienta de orientare, imi treceau prin minte flashuri in care eu ascundeam un cadou si apoi ii puneam destinatarului/destinatarei cadoului in mana o harta desenata cu drag si creioane colorate si o busola. Now go find it :)

Si... n-ar fi dragut foc un film din genul roz-bonbon comedie romantica in care el si cu ea, pasionati de orienteering, se cunosc pe net, apoi vor sa se si vada si ea-ua (pentru ca am eu un stereotip in care ele-le sunt mai prevazatoare si mai organizate :) ) ii pregateste el-ului un traseu. Apoi ii transmite prin sms (daca vreau sa tricotez un scenariu mai complex, ii fac imediat si radioamatori pasionati de codificari :)) ) gradele si numarul de pasi pentru primul mut. Si apoi asteapta intr-un loc dragut, cald si cu ceai aromat si prajituri ca el sa gaseasca restul mutilor si toate indiciile. Ghici busola ce cadou isi vor da astia mici cand implinesc ei xyz zile/saptamani/luni/ani de cand s-au gasit.

Evident, in perioada imediat urmatoare lansarii filmului (clar un succes de box-office, intrucat as scrie niste replici scurte si amuzante, ca doar nu am vazut Gilmore Girls si Friends degeaba) ar creste vanzarile la busole si echipament de radioamatorism, precum si inscrierile adolescentilor in cluburi montane.

(As fi in stare sa pun bulinute si fundite pe orice om, activitate, idee sau concept. O fi bine? Si-apoi, oare se pot face cercei cu mini-busola, care sa arate, intr-un mod mini, nordul?)


No comments: