Wednesday, December 16, 2009

Mult de viata

Lucrurile, intamplarile si trairile nu sunt mai putin frumoase si aromate pentru ca nu am gasit timp sa le scriu. Insa se bucura mai putini oameni de ele.

Vinerea trecuta am fost Executive Spiridus si am impachetat cadouri pentru o suta si ceva de copii, cu varste de la zero (inca!) la vreo 17. Si m-am zgariat in pungile de hartie, m-am umplut de praf, am dezlipit o gramada de saci si ce mi-a mai placut!

Sambata m-am intors acasa cu mainile mirosind a plastilina iar duminica... Ei bine duminica m-am tinut de mana cu niste oameni si am modelat in lut. Un turn am modelat, un turn cu doua usi, doua drumuri, un post de observatie sus in varf si multe-multe ferestre.

Intre timp, prima ninsoare. Speciala pentru mine de cativa ani buni si dintr-un alt motiv. Pentru ca eu seman cu prima zapada, cu primii fulgi ("you're like the first snow").

Cat imi mai place si iarna! Frigul, obrajii inghetati, zapada, mersul mai greu (cand mergi mai greu lumea trece mai incet pe langa tine si observi mult mai multe), mirosul placut al caldurii cand intri undeva inauntru, labutele de urs desenate pe capotele masinilor, asa cum m-a invatat pe mine cineva... Iarna viitoare o sa citesc sub paturica tricotata de mine. O sa fac o patura din patratele colorate.

Mi-e asa un drag de viata!

(ps: mi-am scris primul draft din dorintele pentru 2010. La unele scrisori de intentie pentru unele cursuri cu putine locuri am scris iar dintr-o suflare. Mereu scriu dintr-o suflare, bine ca de cand alerg am mai multe suflari :) )

2 comments:

Anonymous said...

ceea ce I was privire pentru, multumesc

Danonino said...

Incantare ca aici ce cautai gasit :P Placere cu multa :P