Monday, November 30, 2009

Prostioare

Bag de seama ca gizaslovesmeyesIknowforthebibletellsmeso. Azi am primit, out of the blue, o carte, "Initiere in GO". Haven't got a clue inafara de cele superficiale, ca e un joc care arata taaaare bine si jazzy, cu multe bulinute albe si negre. Poate ca e un semn :) Nu stiu daca e semnul alb sau cel negru.

Ieri am primit de la Niciu' o punguta cu super-fursecuri mamul cu curmale, de la super-Fadel. Daca ajungi pe J.L. Calderon mai pe la sfarsitul strazii asa, do stop and take a look. Si ia si niste bunatati. Eu am ajuns sa ma duc doar de drag, ca sunt oamenii luminosi asa cum imi plac mie.

Am inteles ca azi am fost o draguta :) (stai sa vezi cand sunt doua de-odata!)

Trag concluzia ca eu si cu Damianul Marley vrem lucruri asemanatoare. Aveti si pe XY?





3 comments:

Irina said...

Fadel e cea mai buna patiserie ever invented! Iar la bucatar/cofetar/patiser/patron te duci intr-adevar de drag, sa stai de vorba :)

Miha said...

Imi faceti o pofta ceva de speriat. Cum se cheama placinta aia cu crema de lapte? Aia dulce rau, de mori (de pofta) dupa ea...

Avantaj eu care stau la bulevard, Danonino :))

Danonino said...

Irina, da-da-da! Daca as avea timp destul, as trece zilnic pe-acolo, doar sa ma bucur de oameni frumosi :)


Miha, si mie imi place de mor :P Nu exista dulce rau, exista doar dulce bun dar eu sunt, evident, subiectiva.