Saturday, November 28, 2009

De aur :)

Blognaiv e de aur!! Asa crede Cristiana iar eu ii multumesc frumos. Eu cred ca ea este de aur si nu pot decat sa-mi doresc sa fiu si eu la fel de vesela si de curioasa ca ea in cativa ani. Nu stiu daca voi reusi sa vorbesc la fel de mult :)

Uite si premiul, sar'naaaaa!


Regula spune ca trebuie sa dai premiul mai departe altor zece omuleti cu blog, dar eu nu o sa o respect :) Daca vor dori ei, cu tot zambetul. Vreau sa iti povestesc despre cativa care imi sunt tare dragi.

Irina. Obisnuiesc in ultima vreme sa stau cam mult in clipa trecuta si sa ma gandesc ca daca eram si eu asa la varsta lor, a unor fete de vreo 18-20 de ani pe care le stiu acum, tare bine mi(-ar) fi fost. Irina e fabuloasa si desteapta si suficient de complicata, pour la bonne bouche :)
Gia. Idem Irina. Imi amintesc cu ce ma indeletniceam eu la varsta Giei si imi vine sa rad. Cred ca viitorul suna bine 'din cauza' lor. Ce nu aveam eu atunci si Gia are este curajul auto-exprimarii. Degeaba esti intr-un fel sau altul daca nu stii decat tu :)
Ioana. Pana ii trece rasfatul si ne redeschide blogul si noua, muritorilor de rand, nu ai decat sa te increzi in mine. Bine, in mine si in Google Cache :)
Monica. Pentru ca fluiera, se plimba, asculta numai muzici bune si are un umor delicios, o lume interioara bogata (si daca nu stia, stiu eu, ii recunosc pe-astia din gramada :) ) si multa curiozitate. Si o tot citesc de vreo doi ani.
Omuletii. Al doilea blog citit ever, dupa Bucurenci, prin primavara lui 2007. De fapt din blogroll-ul acestuia din urma. Il citesc si gasesc mereu prospetime, asumarea faptului de a fi diferit si mult, mult curaj, atata cat sper sa am si eu.
Raluca Zenga. J'adore, scrie atat de bine, de feminin si de inteligent incat ma intreb de ce nu o fugaresc revistele cu staif de pe la noi sau de aiurea.
Cristian Lupsa. In blogroll din ianuarie 2008. Huge fan. Pana sa citesc scrierile lui, pentru ca nu citeam reviste gen Esquire din strainataturi (deh, rasfoiam reviste de specialitate, eram in acea perioada din dezvoltarea mea in care ma bazam foarte mult pe creier si rational) credeam ca a te minuna de povestea din spatele fiecarui om este strict o idiosincrazie.

Si na ca nu-s zece, sunt doar 7. Nu ar putea fi mai buni pentru mine. Ca ii stiu, ca ii citesc, ca vad si eu cum descopera. Acum sa nu fiu prea siropoasa pe final de premiu aurit, numai ca eu cred cu tot ce pot eu crede ca nimic nu e mai fascinant decat sa vezi un om in (aspecte) din desfasurarea lui.

Ah, da, nu sunt bloguri de aur ci oameni de aur.

7 comments:

Irina said...

Made my day in cel mai emotionant mod cu putinta :). Multumesc mult pentru aprecieri.

Danonino said...

;) Cu drag.

Anonymous said...

Frumoase recomandari, imi place ce citesti tu.

Danonino said...

Ma bucur ca iti plac si tie, asa anonim cum te afli :)

Gia said...

sarumana... dar cand revii in lumea reala? :)

Monica said...

Multumeeeex. ce frumos (si prea mult)din partea ta!

mai adauga ca am si mintile imprastiate: am vazut postul asta la vremea lui si aum am intrat sa vad ce s-a mai comentat dupa mine. doar ca eu nu comentasem, dupa lectura! gngko biloba sau lecitina?

Danonino said...

Eu as zice ca Gingko :) Paleologu zice ca mintile imprastiate sunt un semn de noblete. Esti in sfere mai inalte :P (cu drag!)