Sunday, November 15, 2009

De alergat (2)

Cantecelul asta e perfect pentru cand deja te-ai plictisit de alergat. Iar eu am avut cateva perioade in care imi analizam succesiunea pasilor pe asfalt si ma intrebam de ce fac acelasi lucru de peste cateva zeci de minute... Gemenii se satura usor chiar de ceea ce le place, intreaba unul si o sa vezi. Asta a fost una din provocarile mele, sa ma 'duc cu zaharelul' cand ma plictiseam. E greu de inteles poate, tin minte fata Niciului cand i-am strigat, dupa multe luni de alergat 'auzi... eu ma opresc pentru ca m-am plictisit'. Dar Niciu e un inger, a fost doar surprinsa :)

Sunt o mare admiratoare a omuletilor perseverenti si mi-e jena cand sunt si eu luata drept unul dintre ei. Eu sunt doar incapatanata. Inafara de asta, atunci cand m-am plicitist de ceva care nu mi-a declansat incapatanarea intre timp, ma opresc imediat. Am o sensibilitate speciala legata de pierderea timpului MEU.



'Henrietta' omuletilor de la Fratellis ma face sa zambesc si e un 'zaharel' mai simpatic decat slalomul dus-intors pe toate treptele care duc la nivelul al doilea al parcului IOR... cine stie parcul are idee cam cate sunt. Cam multe.

2 comments:

nideleacristian said...

Buna ziua.
Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - Web design
url - http://www.nidweb.ro

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

Danonino said...

Mi-ati deveni chiar simpatic daca ati reveni sa vedeti ca am zambit acestei propuneri :)