Saturday, November 14, 2009

De alergat (1)

In ultimele luni nu am mai folosit mp3player-ul decat la alergat. Si cand mi s-a facut mai deunazi pofta de ascultat muzica, cutiuta neagra imi era cel mai la indemana. Nu aveam decat folderul de "muzici maratoniste" :) M-a amuzat sa constat ca pe masura ce ma adanceam in piese mi se accelera pulsul si incepeam sa inspir pe nas in doua masuri si sa expir lung pe gura, intr-o singura masura (descoperire de ritm care pe mine m-a ajutat enorm).



Ador cantecelul asta Morcheeba, abia il astept dupa 9 kilometri, cand incep sa obosesc. E o senzatie de bliss sa alerg cu sunetele astea in ureche, cu ritmul pe care il simt la puls, cu ochii la culorile de toamna reflectate in luciul lacului. Numai ca atunci cand ma gandesc ca am progresat atat de mult din februarie imi vine sa ma opresc si sa ma iau in brate :))

No comments: