Friday, November 20, 2009

Cele trei ceasuri de training de marti

De la inceputul anului, Raluca a schimbat regula celor trei ceasuri rele de marti. In ultima marti din fiecare luna sunt trei ceasuri de training, trei ceasuri numai si numai pentru tine.

Marti pe 24, la sase si un pic, Raluca povesteste despre feedback. Cum sa ceri, cum sa oferi si cum sa primesti. Ca sa eviti starile de confuzie, frustrarile si ca sa auzi, inca o data, ca nu poti tezauriza cuvintele si gandurile frumoase. Nu le poti strange undeva ca sa capeti dobanda la ele. In schimb daca le folosesti si le exprimi te trezesti cu relatii si colaborari mai frumoase si mai gustoase :)

Pe mine, stii deja, ma gasesti acolo, facand una-alta :) Hai si tu, uite aici mai multe detalii.

3 comments:

Cristiana said...

Hei! Copil studios, si bun, si cuminte, si vesel!!
ai un cadou din partea mea!! Nu imi vine sa umblu din blog in blog, dar simteam eu ca te pregatesti de studiu din nou!!!
Cand ai timp, viziteaza ma !!!
Spor in toate!!!
Cu mult drag, Cristiana

Miha said...

Frumoasa metafora :) Cred ca vin si eu de luna viitoare, daca se mai tin. Ai idee de tema?

Danonino said...

Am vizitat si am vazut, Cristiana, saru'mana :) Afisez si eu premiul zilele astea :)

Miha, as avea ceva idei despre tema :) Dar aleg sa te tin in suspans, de rea ce sunt.