Tuesday, October 13, 2009

Imi place toamna pentru ca


Prima zi serioasa de toamna, nu? Pana acum doar ne-am jucat de-a toamna. Eh, e tare frumos. Ma bucur de ziua de azi, cand e si marti, si 13 si octombrie, toate deodata.

Imi place toamna pentru ca:
  • sunt frunze frumoase, ca de foc sau ca de suflet (iedera rosie).
  • se mai imbraca fetele. Foarte multe frumoase, cu trasaturi rafinate sau dulci dar... prea expuse.
  • toate nuantele de maro. Ruginiu, analog.
  • mai degraba decat sa renunt la tricou cu maneci scurte ma infasor intr-o patura si citesc... Orice carte e mai frumoasa intr-o patura. Exceptie fac cartile cu indieni. Alea se citesc in gradina, cu spatele lipit de un copac mare.
  • am terminat cu recuperarile si am voie sa alerg si in peisajul de toamna alerg cu spor din motive de frenezie.
  • lacul din IOR. Cum pe margine sunt aliniati copaci verzi, verzui, rosii si ruginii. Cum se reflecta in apa. Orice demers fotografic aici e inutil. Nu iese ca-n realitate.
  • imi plac mult esarfele. Si manusile lungi, dar asta e o placere mai noua.
  • e ca un Satyricon la concentratie 30%. Maximum acceptabil, oricum.
  • e asa un dezmat de culori si gusturi!
  • si dezmatul se vede atata de frumos intr-o piata!
  • struguri. Pentru ca struguri.
  • toamna se beau si mai multe ceaiuri. Sa incerci o combinatie de lavanda de la Fares si eucalipt de la Celmar (si sa-i pui si cateva bobite de piper cand incepe sa fiarba, shhh, secret!)
  • aerul miroase a deplin, a rotund. A combinatia perfecta.
In lumea mea ar putea fi mereu toamna, daca nu ar fi vara. Sau primavara. Sau iarna dar nu cu vant ci cu soare.

3 comments:

Ioana_du said...

Nu-mi place toamna decat daca e calduta si insorita si daca dureaza putin.

Daca ar fi dupa mine as pastra un singur anotimp ca si menifestare ... climatica ... si l-as "dota" cu toate beneficiile celorlalte anotimpuri. Ar fi o vesnica vara in care am avea si izbucniri primavaratice, si miros de tei, si toate fructele posibile mereu copate, si Mos Craciun.

Simplu, nu?

Ioana_du said...

...si MANIFESTARE, respectiv COAPTE.

Asa se intampla daca nu e vesnic vara :)

Danonino said...

O idee foarte tare. Nu ma gandeam ca se poate. Ca daca-i asa... vreau si eu vara customizabila dupa cum am eu chef.

Probabil ca as face izbucnirile de diverse alte anotimpuri in vara de baza putin mai lungi si mai dese.

Ceea ce m-ar duce destul de aproape de designul actual al anotimpurilor :)