Saturday, October 3, 2009

Coeficientul de bucurie

Sa ma opreasca pe mine ploaia sau putina febra? Am fugit pana in Star, mi-am luat umbrela asortata si am umblat toata ziua prin Schei.

Incredibil. E multa, multa bucurie si multa, multa frumusete. Oare daca as fi mai mare m-as bucura mai mult? Ce bine ca bucuria nu e un gaz, caci in mine ar incapea o cantitate insuficienta :) Toamna pe Apollonia Hirscher e exact cum am visat eu acum o luna. Iar nenea de la anticariat iar nu ma lasa sa ies, spunandu-mi ca s-a inchis. Avem noi gluma noastra :)

Am gasit cele mai bune saratele ever si apoi, la scurta vreme, cele mai bune mere ever. Micute si golden. Merele.

Cele mai frumoase poze mie imi ies numai aici. E de la lumina, stiu. Si poate de la coeficientul de bucurie si incantare care este pentru mine Brasovul. Aici totul e cu 19% mai frumos, mai gustos, mai luminos, mai-iunie :))

Pana si motanii sunt mai pufosi. Asa alb cu negru cum sunt toti. Am impartit un mar cu unul dintre ei. L-as fi luat acasa, avea un cap maaare, coada cam stufoasa, mustati albe si lungi (cele mai bune semne de carte!), era repede-torcator si prietenos si manca mere. Ce altceva sa-ti mai doresti de la un motan? He was so hot that I melted. Cu 19% mai adorabil. Daca dai de el, sa stii ca il cheama Fitzgerald.

Fug la acoperisurile mele. Cu 19% mai frumoase!

No comments: