Sunday, September 27, 2009

O noua intalnire Pasi pentru Schimbare

Ai treaba marti pe seara? Mai importanta, mai urgenta si mai frumoasa decat tine?

Ca eu te-as invita undeva. Marti pe 29 septembrie, la 6 si ceva, vis-a-vis de Cismigiu. Raluca Mohanu reia seminariile Pasi pentru Schimbare cu o intalnire despre jocuri psihologice, de ce nu sunt ele chiar funny si cum le poti evita.

Mai sunt 3-4 locuri si daca dai acum un mail la raluca.mohanu[at]steps4change.ro sigur un loc va fi al tau. Nu-mi mai amintesc cat de comfortabile sunt locurile propriu zise, scaunele, deh, am avut vacanta. Atmosfera insa ti se va parea delicioasa :)

Uite, gasesti aici mai multe informatii.

2 comments:

Gia said...

am vorbit prea mult, asa-i? :D
of am crezut ca stiu asa bine ce am de facut cand am plecat de acolo, insa cand am ajuns acasa tocmai am intrat intr-un joc foarte dureros si dificil care a durat pana noaptea tarziu :D eh, cred ca trebuie muuulta stapanire de sine, autocunoastere si maturitate ca sa poti si aplica invatamintele Ralucai. unii oameni sunt persecutori + victime + salvatori in aceeasi discutie si trec de la o stare la alta subtil de nu-ti dai seama :D eh, o sa le venim de hac. multumeeeeeesc din nou :)

Danonino said...

Sa cresti (si mai) mare! Pai eu ce sa-ti mai raspund? Ai spus tot ce era de spus :)