Friday, September 4, 2009

Bancuri cu melci

"Un melc e jefuit de doua testoase. Cand politia il intreaba cum s-au petrecut faptele, melcul raspunde:
-Nu stiu, totul s-a intamplat atat de repede!"

"Se aude un ciocanit la usa dar cand tanti deschide, nu vede decat un melc. Il ia de jos si il arunca in curte. Doua saptamani mai tarziu, iar ciocane cineva la usa. Femeia deschide si da din nou cu ochii de melc, care o intreaba:
-Ai ceva cu mine?"

"Un orb, o lesbiana si un melc intra intr-un bar. Barmanul ii vede si exclama:
-Ce-i asta frate, un banc?"

Multumesc, Ioana :)

2 comments:

Ioana_du said...

Cu placere, draga mea!
Stiu ca ai ras mult, asa am facut si eu, si mi se pare adorabil rasul asta separat-dar-impreuna :)

Miercuri vin la birou. Cand ma vezi sa exclami: WOW, CE BRONZATA ESTI! Pentru ca stim amandoua ca nu prea sunt, si stim si de ce :)

Danonino said...

Asa am sa exclam :) In repetate randuri, nu doar o data.