Thursday, July 30, 2009

RE:cunostinte

In ultimele doua saptamani am fost recunoscatoare pentru niste lucruri mici-mari:
  • ca mama a trecut pe acasa la timpul potrivit, cand eu am patit o interesanta dubla entorsa la acelasi picior (sunt Gemeni, I like my things harmoniously paired).
  • croissante cu crema de vanilie.
  • increderea aproape organica, in orice caz irationala, pe care o are un om drag in mine.
  • recunoscatoare foarte pentru prajitura mea preferata, eclerul cu ness si glazura buna-buna, primita in multe exemplare :)
  • timpul liber primit astfel. Se pare ca trebuia sa stau intr-un loc si sa nu fac decat sa ma gandesc la mine si la orice are legatura cu mine.
  • internetul punct.
  • The Doors. Divini.
  • celor care au pus pe youtube Friends in intregime. In intregime l-am vazut si eu :)
  • am redescoperit placerea de a scrie un jurnal pe hartie si increderea ca de data asta scriu doar pentru mine.
  • pepenele rosu sau verde, depinde de unde te uiti la el. Analog The Doors.
  • sa ai doua picioare functionale cu care sa te deplasezi este frumos. Unul dintre lucrurile pe care le luam drept default settings. Doar cateva minute in sectia de urgente ortopedice si am inteles ca sanatatea si integritatea corporala nu sunt deloc default. Ba chiar problema cu care venisem eu (dureroasa, intre noi fie vorba) a inceput sa mi se para o prostioara.

2 comments:

Roxana said...

Draga Danonino, cum faci eclerele cu ness? Mi-as dori sa le experimentez si eu; prea mi s-o facut pofta citind articolul tau.

Danonino said...

Nu le fac, Roxana. Le primesc sau le cumpar. Din cate stiu eu eu, si daca nu le fac, e clar ca stiu din auzite/citite, eclerul (coaja) se face din aluat fiert intr-un anumit fel care apoi, pus la cuptor, creeaza un gol inauntru care se umple cu crema. Pare a fi genul ala de aluat care demonstreaza un doctorat intr-ale patiseriei... :))