Sunday, July 26, 2009

Raport "Ingerul"

Am doua idei la care ma gandesc in ultima vreme. Nu genul care asteapta o solutie ci genul care iti imbogatesc viata interioara si te ajuta sa umbli aparent cu capul in nori, de fapt cu el la gandurile tale.


1. Daca avem cu adevarat un inger pazitor pe umarul drept? Ce ar zice el despre ceea ce facem, despre ceea ce spunem? Dar despre ce nu facem si nu spunem? Am mai face unele actiuni daca am sti ca avem un inger pazitor cu noi, care ne vegheaza? Oare am avea mai multa grija de sufletul nostru sau, din contra, mai putina?

2. Cum mi-as justifica anii traiti pana acum, daca ar fi cazul? Daca mi-ar cere cineva un raport cu ce am facut, ce am vazut, ce am invatat, ce am schimbat sau pastrat neatins pana acum? Pe cine am atins sau cine ma va tine cu el/ea undeva, in minte sau in suflet sau in buzunarul de la piept? Vorba unui prieten, "What's your alibi?"

Dar raportul tau? Dar ingerul tau?

No comments: