Monday, July 13, 2009

Lista de cumparaturi

Evident, pentru o tanara adulta (that's me :) ) de... recent 26 de ani:

  • afine;
  • Piersici;
  • ... si mai multe Piersici;
  • o azalee, pentru ca era prea frumoasa. Crisp, frumos colorata. Asa ca m-am aplecat spre ea si i-am spus: "Frumoaso, tu si cu mine avem ceva special impreuna, hai sa verificam asta la mine acasa. Pe... birou sau pe pervaz la bucatarie, unde o sa te simti tu mai bine!" Si frumoasa a venit :)) I'm smooth, I know.
  • rosii rosii si rosii galbene;
  • cateva tuburi cu solutie pentru baloane. Ultimul hobby. Abia astept sa gasesc undeva un pistol pentru facut baloane de sapun. Ca sa fac multe-multe, sa umplu... bucatica mea de lume cu baloane de sapun.
  • si as fi luat eu si mai multe, dar nu sunt caracatita. Si-apoi, atat de fain e la piata ca mai bine mai merg si maine o data.

2 comments:

Cristiana said...

Danii!!
Ce mai faci???!!!
eu sunt... subcuantica de cele mai multe ori, dar azi m-am aruncat pe ultimele tale postari cu POFTA!!! na! Bate ma, omoara ma, zvarle ma pe usa afara... nu uita sa inchizi ferestrele!!!
Ioana, pazea ca vin si la tine!!
Howght!!
(Va imbratisez cuminte!!)

Danonino said...

:) Te imbratisez! Eu sunt agitata nevoie mare, cred ca am un vulcan in fierbere ca altfel nu se explica. Bine te mai plimbi pe aici!