Friday, July 17, 2009

Inner soundtracks

De vreo doua saptamani aud, pe langa voci, soundtrack-uri. Probabil compensez pentru deficitul de voce. Mi-e pofta de un karaoke pe Johnny Be Goode (in echipa! Go-Johnny-go-go!!) si Hungry Eyes (did I take you by surprise?).

Iacata ce mi se plimba mie printre urechi:


(despre umbre, dinauntru si dinafara. Alifantis punct.)


(greu de explicat ce cauta Dies Irae intre urechile mele. Cert este ca mi-am torturat colega de birou cu intreg Requiem-ul, pana m-am prins. Saraca, a fumat mult mai mult in ultima perioada, numai sa fuga de corul spectral si razbunator...)


(asta da surpriza! Kumbaya e un cantecel naiv, despre durerea si bucuria sufletelor, despre world peace si alte prostii de Miss World. Pe langa asta, suna asa bine sub dus!)


(Go-Johnny-go-go-I said go! Dupa cum ziceam. Mie imi place varianta mai alerta a lui Tom Jones.)


(retrag pofta de karaoke pe asa ceva. Ar fi doar un cantec fara destinatar. And now we wait. Oricum, frumoasa privire. Cred ca de asa ceva mi-e dor.)

2 comments:

Ovidiu Miron said...

Ai gusturi bune :) .

Danonino said...

Tot ce se poate, Ovidiu. Ma bucur daca ti-au placut si tie :)