Saturday, July 11, 2009

Come away with me

"Come away with me in the night"
Te-as plimba pe toate stradutele mele preferate, am descoperi stradute noi :) Cu picioarele sau cu rolele. Sunt un fan al bordurilor inalte, sa stii. Adren Alina e de vina, nu eu!
"And I will write you a song"
Sau mai multe. Hai ca iti scriu o carte de ganduri imprastiate.

"Come away with me on a bus"
In 92, ca sa iti povestesc pe traseu toata pubertatea si adolescenta mea si putin mai departe de asta. Intr-un autobuz necunoscut, in care am sari pur si simplu si ni s-ar prinde putin camasa si esarfa (esarfa mea si camasa ta, clar) intre usi :)
"Come away where they can't tempt us"
Temptation's good. The band and otherwise.

"I want to walk with you
On a cloudy day"
Sunny, rainy, smiley, vezi primul vers, imi place sa ma plimb. You should too.
"Come away with me and we'll kiss"
Da-da-da! :)

Cu toate ca finalul nu-i face cinste decat unei parti din Danonino, inchei aici sperand ca s-a prins esentialul. Ma obsedeaza cantecelul asta.

Doar o intrebare: de ce nu "Stay here with me"? Cateodata mi se pare ca prea fugim de realitate noi, oamenii... Ne gasim diverse de facut numai pentru a nu sta de vorba noi cu noi.

No comments: