Wednesday, July 15, 2009

Carti de vara si agitatie

Citesc cu sufletul la gura Coliba Unchiului Tom. Citesc repede, ca sa aflu mai repede. Ma strang intr-un fel aerodinamizator (sper eu) cand topaie Eliza pe sloiurile de gheata, ca sa fiu gata de cursa. I-as da o pereche de palme lui Haley si as primi din tot sufletul o imbratisare stransa-stransa, cu miros de prajituri, de la matusa Chloe.

Imi pare rau ca nu am citit Coliba Unchiului Tom cand eram mica. Sper sa fi reusit sa pastrez destul copil in mine si acum sa ma simt macar pe jumatate ca atunci. Imi imaginez cum as fi citit intinsa pe burta in balcon, eventual sub cateva cearsafuri albe puse la uscat. Cu o farfurie pe care zabovesc (nu mult, nu e cazul!) cateva bucati patrate de prajitura cu visine. Si dupa ce musc dintr-o bucata de prajitura, imi ling degetele si apoi le sterg pe pantaloni :) Ce, tu nu faceai la fel?

Cand termin, ma apuc de Robinson Crusoe, ca e vara si e frumos si multumesc! Si sunt agitata si imi vine sa fac o mie de lucruri deodata. E prima mea vara agitata, cred ca am sa ma bucur de ea. E cazul sa-mi iau bicicleta.

Asa fac oamenii agitati, nu? Au adidasi, role si bicicleta in hol la intrare. Si se gandesc sa-si ia un stepper.

4 comments:

Irina said...

Talismanul de safir sau Ciresarii ai citit? :)

Danonino said...

Cand eram mica :) Cum saptamana asta am timp berechet, poate le reiau :)

castleless said...

coliba unchiului tom mi'a fost confiscata - citeam in cursul orelor... diriga de franceza mi'a luat'o... nu mai tin minte nimic din ea - in afara de intamplarea asta.

Danonino said...

E superba :) Pacat ca ti-au confiscat-o asa devreme. Daca vrei sa o citesti, ti-o imprumut :)