Friday, June 5, 2009

O femeie frumoasa

Am cunoscut in seara asta o femeie frumoasa. O FEMEIE frumoasa, pardon.

E mare lucru sa fii femeie. De-aia am si scris cu litere mari. Pentru ca e mare lucru sa povestesti cu gura mare de zambet ca o zi intreaga ai facut gem de capsuni. Sa povestesti ca mai poti, ai chef si-ti place sa calci camasile sotului tau tarziu in noapte, cand i-ai culcat pe toti :) Sa stii ca tu aduci valoare numai pentru ca existi si pentru ca esti ASA. Pentru ca atunci nu faci doar gem. Si sotul sau iubitul imbraca mai mult decat o camasa impecabil calcata.

Si e atat de trist sa stai la birou de dimineata pana seara si sa-ti placa... Sa ajungi acasa si sa comanzi o pizza pe care sa o mancati impreuna. Caci deh, esti femeie moderna si emancipata, tu nu esti servitoarea nimanui si nu stai "la cratita". Normal, stai la birou unde esti bla-bla-bla manager si duci multinationala pe drumul propasirii si progresului. Si de-aia iti angajezi doua femei care sa faca treaba ta: o bona si o menajera.

E drept, iti fac treaba. Pacat ca nu poti angaja si o a treia: una care sa fie calda, calma, parfumata si feminina, grijulie si mangaietoare si care sa-ti imbratiseze sotul si sa-i faca un masaj cand ajunge acasa. Care sa pregateasca cu drag ceva gustos de mancare si care sa primeasca zambind vorbele "saru'mana pentru masa". Una care sa-ti observe copilul crescand si sa-i faca poze si sa zambeasca fericita cand ii asculta povestile de peste zi si din timpul zilei. Asa ai scapa de toate corvezile astea din epoca pesterilor, pentru care esti prea obosita si al caror ROI e... aaaa, stai ca n-au, asta e din celalalt film.

Cred ca am niste chestii pentru care nu i-am multumit inca mamei...
Cred ca am sa le spun unor prietene cat ma bucur ca sunt femei si nu "moderne". Si cat ma bucur ca le cunosc.
Cred ca maine tricotez si eu ceva dulce. O tarta secsi si colorata, cu fructe. Si-mi place de mor sa gatesc, na!

(ps: si-mi mai place de mor cand intalnesc pentru prima data un omulet si stam de vorba de parca ne-am sti dintotdeauna. Asta e, omuletii sunt magici pentru mine.)

1 comment:

danonino said...

Cred ca pentru a ajunge sa fii o femeie frumoasa ai nevoie de pasiune, pasiune pentru relatia pe care o ai sau pe care vrei sa o dezvolti. Trebuie sa iti placa, pentru a renunta la scurtaturile lumii moderne si a prefera uneori sa faci tu insati lucrurile simple care consuma timp.

Ps. si mie imi plac omuletii magici, si tare ma bucur cand ii intalnesc. Mai sunt si o norocoasa, caci ii intalnesc destul de des. o fi vreo atractie !!?!!!!