Saturday, June 13, 2009

Notite de suflete

Sa imi amintesc, atunci cand o sa ajut eu oameni sa aiba incredere din nou, sa nu fac cum observ la altii si ma face sa ma mir profund si... naiv (duuuh!).

Sa cred in bunele lor intentii si in cuvintele lor sincere.
Sa tin minte ca numele afectiunilor au fost inventate de niste obositi care au uitat sa vorbeasca despre om si despre durerea lui. E mai usor ca clasezi si sa aplici un sablon decat sa simti. Oh, am spus sa simti! Anatema :)
Sa nu presuspun automat ca trebuie sa fie la mijloc ceva smecherie in cel mai profund si inconstient subconstient ( :) ah, doamna Popescu de stiinte sociale de la Cervantes, ati ramas faimoasaaaaa!) al lui sau ei si ca, evident, doar eu il pot vedea si e cazul sa-i arat LUMINA!
Sa ma mai gandesc din cand in cand ca nu e vorba de psihoterapie ci de sufleterapie.
Sa stiu si sa simt cu sufletul, intotdeauna, sufletul celui din fata mea. Care suflet e delicat prin definitie si usor de ranit, confuzat, blocat.
Sa vorbesc pe limba lui, nu in jargonul care ma face pe mine sa ma simt vreo specie mai pitica de dumnezeu.
Si sa tin minte ca exista lucruri simple, care nu au nevoie de explicatii si interpretari complicate. Si exista de mai multa vreme decat Rhazes, Freud si compania, numeroasa tare.

Le cheama bun-simt, vibratie, intuitie, credinta si poveste personala. Ah, si sclipirea din ochi.

No comments: