Monday, June 8, 2009

Iubesc!

Iubesc zilele lenese. Azi de dimineata (daaaa, e unul din acele posturi in care povestesc ce am mancat si chiar cred ca cineva va citi :) ) m-am trezit de voie, am mirosit tei invartindu-ma inca pe sub patura, mi-am baut apa cu lamaie pe pragul din balcon, ascultand pasarile ciripind si sunetele frunzelor care se agitau in prealabil, in vederea ploii.

Vrei sa-ti spun o gluma de gospodina? Se amesteca in prealabil toate ingredientele.... daca nu aveti prealabil, puteti folosi si un lighean :) Gata, asta e gluma.

Dupa ce a trecut o buna parte din ploaie dar nu toata, mi-am luat doua sacosele (eco, evident) si am plecat la piata. E tare frumos la piata. Simturile mele se simt in gradina simtitoare a raiului simturilor. Rosu inchis de capsuna si cireasa de vrancea (asa le chema :) ) sau cireasa fara carne (de apreciat, intotdeauna. Daca nu, avem oricand posibilitatea sa alegem sa nu ne uitam la nicio sectiune de cireasa. Ce nu stii nu te poate rani.), verde in toate nuantele si texturile (un nene glumet invita doamnele sa cumpere "bidinele", salate foarte mari si crete), familii de morcovi noi legate impreuna de urechi, destul de palide (familiile, nu urechile) si castraveti de gradina, din aia cu bubite.

Culoare, agitatie, mereu zumzet de voci vesele... Si bonus, am primit la intoarcere o plimbare cu miros de ploaie, tei si mana maicii domnului.

Da, cred ca iubesc niste bucatele de lume si niste bucatele de zile. Multumesc frumos.

4 comments:

Octav said...

Gluma de gospodina a fost una foarte distrata! :) A ras cu gura mare, iar eu - cu gura pana la urechi.

Danonino said...

:))

Mai stiu glume de gospodine.

Raluca said...

Daniela,
Esti o incantare si e minunat modul in care reusesti sa vezi frumusetea in tot ce te inconjoara!
Multumesc!

Danonino said...

Eeee, ce dragut :)