Monday, May 18, 2009

Ritmul MEU

Au mai ramas.... 18 zile, 11 ore si 44 de minute pana la start :)

De planuri am avut noi grija. In 2010 maraton de 42 de kilometri, in 2011 maraton international, probabil Viena.

Am inceput pregatirea in februarie si de atunci a trecut un secol, parca. Am invatat multe. Pe langa acumularea multor cunostinte despre nutritie si propriul organism, lectia cea mai importanta mi se pare respectarea propriului ritm, lucrul pe propriile puncte tari.

Nu am reusit sa trec multe saptamani de bariera de 9 kilometri, deoarece incercam sa alerg ca Niciu, care are profilul alergatorului perfect: slaba, mai degraba lunga si androgina, capacitate pulmonara de invidiat, lucrata in multe nopti pierdute topaind prin Club A. In conditii grele si toxice :)

Ea nu face nicio pauza in timpul alergarii, chiar si apa o bea din mers. Ma rog, din alergat.

Iar eu, rather curvaceous, imi epuizam energia mentala chinuindu-ma sa rezist tentatiei pauzelor. Ei bine, in seara in care mi-am dat seama de asta, am facut cate o pauza de 2-3 minute pe tura de 3 kilometri si am ajuns la 12 kilometri.

In plus, am imbunatatit si timpul de alergare pe tura deoarece, din plictiseala, mai fac si cateva sprinturi. Da, asta imi e natura si pana nu am lucrat pe punctele mele tari nu am reusit decat sa ma chinui si sa obtin rezultate... medii.

4 comments:

Elena said...

Mi-as fi dorit mult sa vin sa te vad ,Daniela ! Insa peste cateva zile plec din tara.Dar sa stii ca iti voi tine pumnii de departe .

Danonino said...

:)

Multumesc. Sa fie amandoi, sa fim siguri :)

Monica said...

Doamna, si eu "m-am apucat de alergat": deocamdata mi-am cumparat runner;s magazine, pantofi de alergat si am cititdespre cum e bine sa te antrenezi la mare altitudine. in vreo 5 ani poate parcurg 1 km:)

Danonino said...

Evident, e pasul 1 :) La pasul doi vei incepe sa te antrenezi mental si sa te vizualizezi alergand. La mine a mers asa, really-really.