Tuesday, May 26, 2009

Mi-au anulat maratonul!!

Maratonul meu! Pe care l-am visat, pentru care ma antrenez din februarie prima zi si pentru care mi-am stricat (eee, e doar ciobit putin :)) un genunchi, care acum chitaie de fiecare data cand ma ridic de pe scaun. Pentru care m-am antrenat mental. Really-really, cu vizualizare.

Din motive de taieri de bugete corporatiste, de parca eu nu as plati taxa de participare...

Pentru ca mi-au anulat maratonul, o sa.....

O sa merg la cel de la Tusnad, la sfarsitul lui iunie. Voila. Si o sa-mi stric si celalalt genunchi pe pamant denivelat de munte, pe pante si pe coborari criminale. Adio, alergare pe asfalt Predeal-Rasnov. Ne vedem... la anul :)

Ca sa fie clar, motto-ul meu cateodata este We do not quit! Again! Again!

2 comments:

Elena said...

Vine el un alt maraton.Eu maine plec din tara asa ca te sarut si iti doresc numai bine si sa ramai la fel de hotarata mereu,Danuta!

Danonino said...

Da, vine. De-asta m-am si suparat foarte putin.

O sa te intorci cu atatea povesti!