Thursday, May 7, 2009

Blog cu invitati, din 17 mai

Stimate omulet/omuleata,



Incepand cu 17 mai blogul naiv va putea fi accesat si citit, pentru o perioada nedeterminata inca, doar pe baza de invitatie. Dixit.



Daca vrei sa mai citesti, da si tu de veste printr-un mail si te trec pe lista de invitati. Gasesti adresa mea de mail in pagina de profil.

Cei care mi-au cerut asta in ultima saptamana, sunteti pe lista deja :)

Si grabeste-te, mai am doar 87 de locuri :)) Halal scarcity law mi-a iesit aici.
(pana atunci, cine are de scotocit, salvat poze ca sa le caute la properties... come on lady nevasta, dig in!)

5 comments:

Ioana_du said...

Ce bine ca sunt pe lista! ;));))
Multaaaammm :)

Elena said...

Cioc-cioc!!!!

Anonymous said...

Cum adica lady nevasta-dig in?

Monica said...

no altfel? iti dai seama ca ne framantam ca de ce?
pana una alta te intreb frumos: e-mailul meu se vede acusica?

Danonino said...

Daaa, esti pe lista, Ioana :) Si tu, Elena ;)

Anonymous, fix cum nu te semnezi tu.

Da, Monica de sub sombrero :) l-am vazut din gmail. Te punem pe lista!