Saturday, May 2, 2009

25

Asta e varsta la care incep sa iti apara riduri in jurul ochilor, oricat te-ai fi ingrijit de acest aspect pana acum. E drept ca eu le vad cu partea care mareste a oglinzii. But anywayz. Sunt acolo.

Aaaa, sa nu uitam de firele de par albe. Cred ca am descoperit vreo 7-8 in ultimele luni. God greatest... Imbatranesc.

Sau de aspectul matinal dupa o noapte in care ai dormit vreo 2 ore: nu mai arati a ursulet cu ochii umflati. Inca nu am gasit a ce anume arati, dar sigur nu e ceva adorabil.

Daca ma gandesc, e ceva normal. Fata mea si parul meu ma insotesc de mai multa vreme decat formele feminine. Cred ca femeile de 40 de ani se simt ciudat cu un chip care incepe sa oboseasca intr-un corp care arata fenomenal de bine, cu mult mai bine decat al pustoaicelor care nu au bani, chef si timp sa se ingrijeasca.

No, mai am vreo luna si ceva de 25 de ani... Sa vedem ce aduce viitorul :) Ca nu prea mi-as dori sa ma vopsesc, sa fiu azi neagra-albastruie, maine roscata si apoi mai stiu eu ce cacaniu cu suvite...

3 comments:

Elena said...

De-ai stii ce repede zboara anii ,Daniela!!! Mai ales cei dupa 30!

Danonino said...

Daaa? Asta nu mi se pare de bine, parca zboara de pe acum. E drept, zboara frumos si am de gand sa pastrez asta. E singura diferenta pe care pot eu sa o fac :)

Cristiana said...

Eu pot spune ca nu mi-a pasat niciodata de felul in care arat, dar e drept ca abia pe la 47 de ani mi au aparut primele fire albe pe care mi le doream de pe la 23 24, pentru ca auzisem ca mama iubise in tinerete un om care avea parul grizonat de la 25 de ani.. Mi se parea ata de romantic!! A cam trebuit sa astept. Acum.. o colega imi spunea ca anul trecut parca aveam mai multe fire de par alb printr-o parte.. altii stiu!!
Dar oricum sufletul ramane la fel de tanar, daca nu ai apucat sa te blazezi pana acum - si stiu ca nu!!
Dar eu ridata am fost dintotdeauna!! Pentru ca nu sunt de loc echilibrata - ba ma ingras, ba slabesc, ridurile ba apar si ba dispar.. oglida ba se umple, ba se goleste!! Nu ma plictisesc de loc!!
In fond, suntem asa cum suntem si putem fi dragute si simpatice pana cand trecem definitiv in tinerete fara batranete!!
BaiBai, FloareDePrimavara !!