Friday, April 17, 2009

Revelatie si curaj cu Shirin Ebadi

"Nu cred in emularea oamenilor. Le spun fiicelor mele ca nu trebuie sa ma foloseasca drept model. Vremurile si circumstantele vietilor noastre sunt diferite si ele trebuie sa isi gaseasca propriul drum in viata"


Nu pentru asta a luat Shirin Ebadi Nobelul in 2003. Probabil l-a luat pentru curajul ei de a continua. Chiar daca a stat la inchisoare, chiar daca a primit amenintari, chiar daca uneori nici ea nu mai stia pentru ce continua.

As vrea sa cunosc odata un om curajos. Sa vad si eu cum e aia curaj. Ca pe mine cand ma apuca e mai mult o combinatie de inchide ochii si sari, inconstienta si destula teama. Am pantaloni maro pentru toate anotimpurile. Si curiozitate si incapatanare.

Azi e 17. Parca mi s-ar fi tatuat numarul undeva. E si asta un curaj.


LE: tanti asta e pe Facebook. Sunt in proportie de 70% hotarata ca imi fac si eu cont. Dar atarna asa greu restul de 30% care spune ca retelele sociale sunt o pierdere de timp...

2 comments:

Elena said...

Daniela draga,cauta aproape de tine oamenii curajosi! Ei sunt,poate,vecinii tai .Sau colegii de munca,oamenii de pe strada ta,oamenii simpli care lupta zilnic sa traiasca! Nestiuti de nimeni,curajul lor e de multe ori mai mare decat ni l-am imagina! Ei n-au castigat nici un premiu Nobel dar curajul lor ar putea sa ne inspire pe multi dintre noi.Si sa nu spui ca tu nu ai curaj! Nu-i usor lucru sa scrii articole pe care sa le citeasca mii de oameni! Nu-i usor lucru sa participi la un maraton, cum intentionezi tu s-o faci ! Esti curajoasa ,Daniela!

Danonino said...

:)Poate ca am eu o viziune mai idealista asupra curajului. Adica, mai mult ca sigur.

Elena, stiu, am multi oameni curajosi in jurul meu, sper sa fie contagios :)