Tuesday, April 21, 2009

Despre calcat, episodul cu fusta

Scurt si la obiect: mie imi place sa calc. Calc tot: prosoape, prosoape de bucatarie, lenjerie de pat, pijamale, haine din bumbac tratat pentru a nu se sifona ( :P ), blugi. Tot.

Mai intai imi pregatesc la mise en scene: dau Maria Tanase tare, raman desculta si cand vreau sa fie cu totul special, ma imbrac in fusta :) Nu as putea oferi o explicatie rationala pentru faza cu fusta.



Si imi place rau de tot.

E ceva special in a calca. Nu netezesti doar cute. Mie imi e foarte usor sa cuget astfel o solutie pentru o problema complicata sau de ganduri macinatoare. Dupa doua cearsafuri plic, vreo cinci fete de perna si inca doua cearsafuri simple orice isi gaseste o solutie.

Eu netezesc, ca bonus, idei, ganduri, solutii. Aleg. Cred ca ma netezesc si pe mine.

2 comments:

Ioan said...

Salve Danonino, Cristos a inviat!

Intuiesc ca atunci cand calci, tot, este foarte focusata la ceea ce faci... adica aici si acum, esti foarte prezenta la ce faci, in momentul respectiv.

Intre timp subconstientul nu mai e stresat de mitzisoara ta rationala si tzop, rezolva problema.

Cand merg la cai sau car pamant sau sap, sau ud flori, traiesc ceva similar cu tine, basca relaxarea...

Namaste!

i

Elena said...

Eu sunt zen atunci cand lucrez in gradina ! Si imi mai place sa gatesc !