Monday, April 20, 2009

Binecuvantare

Asa au fost sarbatorile mele. Asa ma simt eu, intr-o perpetua sarbatoare, de ceva vreme. De cand am inteles, inca o data (unii avem nevoie sa intelegem de mai multe ori :) ) ca orice ai face si orice nu ai face, exista cineva de care nu poti scapa. E cu tine cand faci dus, e cu tine cand ai deschis ochii dimineata, e cu tine cand crezi ca esti singur, e cu tine cand inchizi ochii seara pentru a fugi de lume: tu insuti.

Cand nu faci ceva ce ti-ar fi prins bine, e acolo. Poate ca nu-ti spune nimic. Dar te priveste cu acei ochi.

Cand faci ceva ce nu iti prinde bine iar e acolo. Si are grija sa nu uiti.

Cand te bucuri, bucuria ta e inmiita daca ai avut grija de el pana atunci. Iar cand ajungi sa ai curajul sa recunosti ca viata ta nu e ceva ce ai recomanda din suflet si altora...

Cand e plin de cicatrici... ei bine, ele dor pe vreme ploioasa oricat de bine le-ai repara. Si asta e deosebit de trist.

Am cateva sute de motive pentru a ma bucura si pentru a multumi. Altora si mie. Lor pentru mediul in care ma desfasor si mie pentru alegerile mele. Am, se pare, un omulet tare intelept in mine.

Saptamana trecuta mi s-a cutremurat sufletul afland trista poveste a unei tinere femei, cu doar un an mai mare ca mine. Agresivitate, parinti lipsiti de cel mai elementar instinct de iubire, copilarie amara, o lupta continua. Si am inteles cat sunt de binecuvantata.

Ce bine ca avem sarbatori si ritualuri! Ce bine ca se poate innoi si ea la suflet, alaturi de mine!

M-am gandit si la tine. Sa-ti fie bine. Ai nevoie si daca vrei, ai si resurse.

No comments: