Friday, April 24, 2009

Au trecut sase ani :)

Sase ani si ceva luni de cand cu aceasta fotografie. Mie imi plac mult fotografiile pentru puterea amintirilor din jurul lor.

Uite: pe 11 februarie 2003 am avut un examen la ASE. Drept comercial, double yuks. Domnul din cealalta parte a aparatului foto a venit sa ma astepte, cu dulciuri :) Apoi am mers impreuna la Cervantes, unde aveam de dus carti. Imi aduc aminte ca i-am povestit despre colturile mele preferate de citit, despre sentimentele puternice pe care le-am incercat prima oara cand am calcat in Institut, cat ador mirosul de-acolo. Am rasfoit impreuna carti, i-am citit in spaniola (wearing my best accent ;) )...

Instantaneul asta e din acea dupa-amiaza, cand aeriseam camera dupa experimentele lui culinare, pe care le mancam cu stoicism intrucat si reciproca era valabila. Si eu muream de frig si ma deghizasem in femeie afghana :) Sau in bunica dumnealui, care isi picta unghiile si parul cu henna. Si arata ca o vrajitoare, dar cred ca la momentul respectiv nu fusesem chiar atat de sincera :))

Uite-asa, de la o singura fotografie, amintirile cresc, se ramifica.

Amintirile si sufletul nostru fac muguri, boboci si frunzulite noi, de reinnoire, odata cu fiecare fotografie care ne aminteste de clipe frumoase. Si nu spun asta ca sa-mi justific japonezutul din mine, care ar face mii de fotografii cu clipe :)

Las' ca-mi cumpar eu o frumusete de digital single lens reflex!

No comments: