Thursday, April 2, 2009

:)) Ai trei minute ca sa razi?

Am invatat in ultima vreme o gramada de bancuri. Functie de necesitatile de a face fata unei situatii prin metoda vale-deal-vale "haz de necaz". La mine merge, pentru ca la mine merge rasul cu orice.

Mai intai despre moldoveni. Da' pe-astea nu le spun decat in particular, pentru ca imi sunt dragi cativa omuleti de pe-acolo.

Apoi despre barbati si femei, casatorie, soacre, relatii :) Dat fiind ca prea putini se simti jigniti datorita apartnentei lor la unul dintre cele doua sexe, I'll be kind and share. Sunt dintr-o carte despre relatii, care, pe langa continutul inteligent, oh-so-real si bine prezentat, mai e si fabulos de amuzanta.


"O femeie isi face griji in privinta viitorului pana cand isi gaseste un sot. Un barbat nu isi face niciodata griji in privinta viitorului pana cand nu-si gaseste o sotie..."

"Toate divorturile incep cu... casatoria."

"Studiile arata ca barbatii casatoriti traiesc mai mult decat barbatii necasatoriti. Unii spun ca doar li se pare mai mult!"

"Ce ii poti spune unui barbat care tocmai a facut sex? Orice doresti- doarme tun."

"Care este diferenta dintre o prostituata si o tarfa? Prostituata se va culca cu oricine iar tarfa cu oricine, mai putin cu tine."

"Eu nu il cicalesc, doar ii amintesc permanent ceea ce nu a facut, ceea ce trebuie sa faca si ceea ce au facut altii si el nu a facut."

"Azi dimineata a venit soacra-mea pe la noi. Cand am deschis usa, m-a intrebat:
-Pot sa stau aici pentru cateva zile?
-Fireste ca poti, i-am raspuns si am inchis usa."

"Astazi am primit un e-mail prin care am fost instiintat ca mi-a murit soacra si am fost intrebat ce fel de ceremonie sa fie pregatita: inmormantare, incinerare sau imbalsamare. Am raspuns 'Toate trei- ca sa fim siguri.' "

"Care e diferenta dintre o sotie cicalitoare si un vultur? Macar vulturul asteapta sa mori inainte sa-ti scoata inima si sa ti-o manance!!!" (giiiiizas!)

"Am hotarat sa fiu in forma. Forma pe care am ales-o este rotunda."

"Blondele naturale sunt ca o camasa buna: gulerul trebuie sa se potriveasca cu mansetele" (ge-ni-a-la! M-am gandit ceva pana sa ma prind :)) )

"Adevarul te va elibera. Dar mai intai te va enerva."

"In interiorul fiecarei persoane in varsta se afla o persoana tanara care se intreaba ce naiba s-a intamplat..."

3 comments:

sorin said...

:)) eu inca ma gandesc la bancul cu blondele...l-am citit acum cateva minute si nu mi-am dat seama inca.

sper ca altii nu si-au dat seama mai repede :)

sorin said...

roman

Danonino said...

Ei, acum? Ti-ai dat seama? :))

(stiam ca tu esti sorinul, am inchis alte optiuni de comment pentru ca tot comenta o tanti anonima, in loc sa se ingrijeasca de barbat... :) )