Tuesday, March 10, 2009

Una-alta

Mi-am atins abia 20% din obiectivul de cercei pe 2009.
Am inceput sa dorm prea mult... Si ce bine e la trezire! Si pe parcursul zilei! Deci asa se simt in general ceilalti oameni...
Niciu' nu poate sa faca sprinturi cand merge la alergat fara mine iar eu cu greu ma abtin sa nu ma opresc des :) Avem un caz de simbioza aici?
Cursul de Psihologie Sociala de la facultate ma face sa casc, dupa ce am citit vara trecuta lucrarea lui Octav. Noroc cu bibliografia.
Am descoperit weekend-ul trecut blogul Ralucai Zenga. Si l-am citit pe tot. Scrie din martie 2008. Si scrie bine de tot! In acelasi timp slefuit si natural, cu multe referinte culturale, in special orientale.

4 comments:

castleless said...

ai leapsa. :P

Danonino said...

:) Aaaa, in sfarsit imi da cineva leapsa asta zambareata! Foarte multumesc, facem maine, dupa cugetari profunde si analitice dar nu foarte.

voitin said...

dragut :D

Sorina said...

Doamne, chiar ca e ceva de capul Ralucai Zenga... ceva mai mult decat pare. Am recomandat si eu, mai departe.

Sorina