Thursday, March 5, 2009

Symbolon cu cercei cu maci

N-am nimic de spus :) Doar ca am gasit in sfarsit "Despre razboi" a lui Clausewitz, imi place mult ploaia, mi-am cumparat cercei si brosa cu maci, tin post si am inceput sa simt nevoia de dulciuri insa rod la schimb batoane de susan. Prost schimb. Inclin la multe grade sa cred ca amandinele sunt mai bune.

Daca nu cunosti personal pe cineva, nu castigi nimic incercand sa-i citesti printre randuri postarile pe blog. Chiar nimic. Gandurile nu sunt chiar ceea ce va face sau face persoana respectiva. Sau poate ca sunt. Iar in ceea ce ma priveste, there is more to me than the open eye can see. Printre randuri nu se scrie cu cuvinte, se scrie cu simboluri. Symbolon? Ring any bell? Jean Moreas? Zic si eu, ca nu stiu.

Si ca sa-l mai citez o data pe Salman Rushdie (stiai ca e Gemeni? destepti omuleti :) ), e fabulos de usor sa nu fii jignit de o carte: inchide-o! Inlocuieste tu cu "blog" si "butonul ala din dreapta sus, cu un x maaare".

Beau ceai alb, in piramide micute si la fel de albe. Bliss. Doar ca ceaiul alb de la Lipton e pentru damsels in distress. Shame on them, they fooled me once. A doua oara nu mai cumpar, nici macar de dragul piramidelor. Sunt dragute foc.

18 comments:

Coach Ioan said...

salve Danonino... :)

exista niste buseuri cu nuci. alune si dulceata, placinte cu dovleac si cu mere...

Gustoase...

castleless said...

sunt mai frumosi oamenii in bloguri. din mai multe motive. iar cel mai frumos motiv este ca atributele lipsa sunt inlocuite de inchipuiri nascute din dorinte. deci danonel pe care il citesc e parte danonel ce'mi place cum sau ce scrie uneori plus parte cum imi inchipui eu ca ar fi. ca asa mi'ar placea sa fie.
ceea ce un povestitor de blog nu spune despre sine, este completat de fiecare cititor in functie de propriile'i dorinte... si asa ajungem in sfarsit sa traim in lumea populata cu oamenii pe care ii dorim! hoho!

elena said...

Danuta draga, de data asta te contrazic! Cum sa nu cunosti pe cineva din ceea ce scrie ? Mai ales cand citesti randurile sale nu o data ,nu de doua ori ,ci de cel putin trei ori pe saptamana,aproape un an!Si am sa-ti si demonstrez asta. Ce stiu eu despre tine:esti un om foarte inteligent,muncesti mult,esti sensibila,ai un suflet mare ,mare,esti vesela ,curioasa(foarte-foarte),iti pasa de sufletul oamenilor,esti mandra si orgolioasa dar stii si sa ierti,iar atunci cand suferi suferi in stil mare(adica "pana la Dumnezeu").Pasiunile tale :cartile,dulciurile,cerceii,hainele elegante dar nu tipatoare,teatrul,plimbarile prin parc,lalelele,ploaia . Ce mai stiu eu despre tine? Ti-e greu sa jignesti pe cineva si iti place sa descopri si sa inveti mereu lucruri noi! EU ASA TE VAD!!! Am sau nu dreptate,Danuta draga?

Sorina said...

Stii, tot urmaresc ce ai pus in categori de carti impastiate plus alte recomandari sau notite si ma intreb ce doamne dumnezeule ai studiat de stii atat de multe, si din domenii diferite, unde mai pui...

Danonino said...

:)) Bufeuri cu nuci :)) Da, acum mananc smochine, curmale proaspete de la ZamZam si compot de piersici. Nu prea se compara cu extazul de amandina sau ecler cu ness, dar sunt tare bune. Si probabil mult mai sanatoase.

Multumesc de recomandari, Coach :)

Danonino said...

Liviu, adica pe blog suntem o parte noi si o parte cel care ne citeste. Si aici intra in scena gandul cu care suntem cititi, intentia...

Si daca cineva cum e Elena citeste cu drag si cu sufletul deschis catre a gasi ceva frumos, mai mult ca sigur ca asa va fi. Cel putin jumatate din frumusete e de la tine, Elena :)

Pe de alta parte, daca citesti un blog strict pentru niste indicii... in primul rand iti pierzi din timpul tau pretios si in la doilea rand te obisnuiesti sa fii suspicios. Sau suspicioasa :)

Ca sa nu mai zic de faptul ca banuiesti si incalci precizarea de for better or for worse. Zic si eu pentru cine are urechi...


Elena, e liber la contrazis aici :) Si tu ai intuit foarte bine ce-mi place. Cred ca am sa schimb cat de curand partea cu suferitul pana la Dumnezeu. Nu ma gandeam la mine chiar asa si mi se pare ca se pierde energie folosibila in alte scopuri, care sa-mi fie mai de folos. Parca anul asta aveam de gand sa fiu templu :)

Danonino said...

Hehehe, Sorina, pai mai multe :) Si intr-adevar, variate. Parca nu scriam chiar atat de mult despre carti :)

elena said...

Nu pentru indicii iti citesc blogul, Danuta! Ci pur si simplu pentru ca sufletul meu se simte bine citind ce scrii aici! Am retinut cate ceva despre tine fara sa am neaparat aceasta intentie,am citit de multe ori "printre randuri".

Coach Ioan said...

Danonino, da-mi voie sa remarc umorul tau rafinat si creativitatea ta.
:)

roman said...

Jean Moreas, grozav om intr-adevar, fondatorul unei miscari foarte dragi mie.(stiai ca a fost berbec ? :)) Am citit cate ceva din manifestul publicat de el si l-am inteles imediat.

citind oamenii doar pe bloguri si necunoscandu-i personal niciodata, nu iti da dreptul sa spui ca ii cunosti, dar nici total necastigat nu esti...:)

eu nu cred ca oamenii sunt mai frumosi in bloguri. din contra, de cele mai multe ori sunt mai urati, mai mincinosi, mai slabi si de foarte multe ori ipocriti. tastatura ne da curajul sa spunem si sa fim cine vrem in fata xblackului.
nimic nu se compara cu interactiunea face to face, hand to hand si eye to eye.

oamenii sunt mai mult decat incape intr-o postare de o suta cincizeci de cuvinte. Dani, cand te voi intalni personal, o sa iau foarte mult din tine.

carte symbolon cu cercei cu maci ? :)

roman said...

o primavara frumoasa si colorata sa aveti si voi!

trebuia sa zic asta acum cateva zile, dar...:)

Danonino said...

:) Ma bucur, Elena. (am incercat, asa, printre randuri, sa strecor o observatie unei recente doamne care pandeste indicii. Sper ca mi-a iesit :) )

Vii sa ma vezi la maraton? :) Ca e pe la voi, pe la munte :)

Coach, daca e de remarcat lucruri frumoase, anytime!

Ioan :) playful said...

@Danonino de remarcat lucuri frumoase, cine?

Danonino said...

Pai, domnia voastra, Coach Ioan, chiar daca de data asta sunteti playful :) Sau tocmai pentru asta.


Roman, adevar graiesti. Ia sa te scot eu la un ceai :) Ce zici?

Ioan :) playful said...

domnia ta... :) mama ce m-am mai jucat... ca matzele lui Creanga... :)

elena said...

Cand,Danuta?

Danonino said...

Elena, pai vara asta, pe 6 iunie, pe la Brasov :)

roman said...

Dani, ma bag :)

te hotarasti cand si imi dai de veste.