Tuesday, March 17, 2009

Leapsa cu sase zambete

Am primit de la Castleless leapsa aia simpatica, cu motive pentru a zambi.

Eu indoi putin regulile (:) I generally do that) si incep cu zambetele:

1-soarele si vremea placuta;
2-mancarea buna, colorata, cu multe legume. Sa o mananc, sa o privesc, sa o gatesc... anything goes. Fructe lenese ca strugurii sau piersicile;
3-mangaierile, imbratisarile, marathon kisses. Chiar si rememorarea lor;
4-copiii, femeile-copil sau copilele-femei, cuplurile care se tin de mana si in jurul carora poti atinge intimitatea cu ce vrei tu si urla ca este. Cei care par a fi doar ei doi chiar si in mijlocul celei mai teribile inghesuieli;
5-gandul catorva ore de leneveala, doar eu cu gandurile si imaginatia mea sau cu o carte din care recitesc paginile si paragrafele insemnate sau din contra, pe cele nesubliniate si lipsite de exclamatii si stelute. Sau trezirea "de voie" dupa un somn lung si pufos;
6- fotografiile si povestile din spatele lor, pentu felul in care, impreuna reconstruiesc clipe care altfel ar fi mai putin (daaaa, metoda Cius :) ).

Mai departe, doar Ioanei.

Ioana, cica e nevoie sa spui de la cine ai primit leapsa (cu link, deh...), sa scrii sase lucruri care te fac pe tine sa zambesti, sa dai mai departe (esti!) si sa le spui omuletilor cum sa faca.

4 comments:

Cristiana said...

Buna, Dani!
Foarte interesant, nu am un blog care sa se potriveasca la asa ceva, dar am citit parca ieri gandul tau de aici si ma gandeam la ce ma face pe mine sa zambesc intr-un mod la care nu m-am gandit pana acum... Ca obisnuinta, nu asaaa... en passant.. ca asaaa... rad si zambesc la tot pasul... sunt o hlizita, ce mai!!!
Si mi-am dat seama de o chestie draguta foc, la care m-am gandit prin ianuarie, cand mi-a spus un cititor ceva.. Zambesc cand simt o provocare.. ceea ce cred ca nu e de loc rau, nu??!! Cand apare ceva de "ros"(!) prietenii mei si cu mine ziceam ca ne facem ca pisoiul de desene animate care se "armeaza" sa prinda soricelul (lectia de prins soareci!!).. Dar in timp am imbatranit si noi si nu ne mai "armam" dar ma surprind zambind in astfel de situatii!!
Cititorul meu spunea ca sta pe scaunul de PC , se roteste si zambeste dulce cand citeste ceea ce scriu!! grozav!! si mi-am dat seama ca si eu fac la fel de mult timp!!
Ma mai gandesc! Buuuna lepsulica asta!! O s-o dau oricum si eu mai departe - scris-nescris, sa se gandeasca lumea!!!

allé said...

Să zâmbeşti este aşaaaa frumooooos ;;)

Danonino said...

Alle, intr-adevar :) Cu tot cu vocalele lungi :P

Danonino said...

Cristiana, pai mie de-aia imi place de tine, ca esti hlizita :) Oamenii nehliziti sunt ok, au sare, dar le lipseste piperul.

Interesanta observatia ta cu zambetul de provocare, cred ca si eu fac asta insa nu imi dadeam seama. Oare ce ne face sa zambim atunci? Ca stim ca oricum o vom scoate la capat? Sau pur si simplu incercarea va face toti banii?