Monday, March 2, 2009

Jurnal de fericiri

Azi am stat acasa pentru ca pot ( :) ) si am lenevit. Adorabila stare, sa nu faci nimic pentru o zi.
Am citit mult, m-am plimbat putin, am convocat trei trandafiri albi superbi la o shooting-session, m-am minunat de cat de fine le sunt petalele. Nu le-am purtat pica pentru ca nu miroseau decat foarte vag a ceva ci m-am reorientat catre zambila mea frumoasa, care se umfla in... petale de cat de frumoasa e, asa alba si singura si de cat de frumos miroase. Am mare grija de ea. Me of all people! Ma tot surprind de la o vreme.

Am mers pana la biblioteca, m-am bucurat de vantul puternic. Enumerare dezordonata de placeri ale obrajilor (cel putin alor mei): mangaieri, atingeri cu degetele pentru desenarea pometilor, raze caldute, vant si picaturi de ploaie. Am alaturat optimarului de carti cumparate vineri un altul de carti imprumutate. Imi plac si ca obiecte cartile. Daca vrea cineva sa-mi ofere un obiect dragut, sa stii ca imi lipseste volumul 4 din Operele Complete ale lui Jung :)

Sa nu uit sa-i multumesc lui Gabi pentru ca atunci cand i-am cerut sa vin doar patru zile la birou a spus da in secunda urmatoare. Ma bucur de multa vreme si nu i-am multumit pana acum.

Voi avea o primavara frumoasa, ca si mine, dupa cum a spus un apel primit de dimineata :)

In plus, azi ma scoate Niciu' la teatru. Si chiar trebuie sa fug, ca intarzii. Abia astept si ziua de maine, cu alte fericiri! Cateodata, cand nu sunt chiar obosita, ma gandesc ca as putea tine niste workshopuri de fericire.

6 comments:

roman said...

ce sa-i ceri lui Roman? nu te intreaba si el ce mai faci, ce mai zici, cum te simti...:)

1. ai cumparat carti pentru tine sau pentru cadouri ?

2. de ce te duci doar patru zile la serviciu ?

elena said...

Stii ce mi-ar placea mie,Dani? Sa citesc o carte scrisa de tine! O carte despre viata si fericire vazute prin ochii tai.Scrii pur si simplu minunat,traiesti fiecare cuvant ,il faci sa vibreze si sa cante! Roman n-ai mai trecut cam de multisor pe-aici! Bine te-am regasit!

roman said...

Elena, bine v-am regasit si eu!

Danonino said...

Pentru mine, Roman. A expirat acea data! Nu am zis ca nu mai cumpar carti pana la sfarsitul vietii mele :P

Ma duc patru zile pentru ca asa ma cerut eu. Si ei au zis ca da. Sunt irezistibila, clar.

Si eu ma bucur sa mai aud de la tine. Da-mi un mail cu o adresa postala sau de mail, ramasese sa-ti trimit o revista :)

Sa ai o primavara colorata si vesela!


Elena, te imbratisez :) Sa stii ca m-am gandit la alternativa asta, mai ales ca asa as sta acasa sa citesc cat poftesc eu. Numai ca mie mi se parea asa... un moft. Nu ne credem toti in stare sa scriem?

Si tie iti doresc o primavara cu zambete si cu zambile si cu multe plimbari :)

Sorina said...

Elena, subscriu si eu. Si eu as citi o carte scrisa de danonino. Citesc scrierile tale de cateva saptamani, dupa ce m-a batut la cap o colega care cu asta se ocupa in loc sa munceasca.

E prima oara cand comentez aici, asa ca bine va gasesc pe toti prietenii lui danonino!

Danonino said...

Hehehe, bine ai aterizat, Sorina :) Te rog sa-i comunici colegei ca nu-mi asum responsabilitatea pentru scaderea randamentului la voi la firma :P